- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spotify na 3 miesiące zamiast 24
Heja,
w ub.r. podpisałem umowe na abonament na telefon z Spotify premium na 24 miechy. Numer został przeniesiony wczoraj. Przy próbie odebrania tych 24 miechów na spotify.orange.pl wyświetla się informacja, że oferta dla mnie to Premium na 3 miesiące, mimo tego, że w "Moim Orangu" jest napisane w "Aktywnych bonusach" Spotify Premium na 24 miesiące. W regulaminie z kolei jest info, że aktywacja konta premium powinna nastąpić przed 1 listopada 2018 roku.
Jak mam odebrać to konto premium na 24 miesiące?
Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spotify na 3 miesiące zamiast 24
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spotify na 3 miesiące zamiast 24
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spotify na 3 miesiące zamiast 24
Nie zgadzam się.
Jest też pkt. 7
Aby skorzystać z Usługi Dostępu do Spotify Premium na warunkach niniejszej Promocji, należy dokonać aktywacji Usługi Dostępu na Stronie Aktywacyjnej tj. www.spotify.orange.pl Aktywacja powinna nastąpić nie później niż 30 listopada 2018 r. , bez względu na moment przystąpienia do Promocji.
Jak on się ma do:
Promocja obowiązuje od 30 września 2016 do 31 grudnia 2016 r. Zakończenie Promocji oznaczać będzie, że nie będzie możliwe przystąpienie do Promocji pomimo spełniania pozostałych warunków uczestnictwa w Promocji. ?
Ja przez przystąpienie do promocji rozumiem podpisanie umowy z tą promocją. I umowa została podpisana przed 31 grudnia. Tym bardziej, że umowa rozróżnia pojęcia 'przystąpienia do promocji' i jej 'aktywacji'.
I dlaczego w moim Orange jest info o 24 miechach?
I drugie dlaczego wszyscy w BOKu wiedzieli, że usługi nie można aktywować na tymczasowym numerze, a numer zostanie przeniesiony dopiero w lutym, a mimo to w kółko gadali o tych 24 miesiącach?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spotify na 3 miesiące zamiast 24
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spotify na 3 miesiące zamiast 24
Mam te same wątpliwości, a umowę podpisałem 12 grudnia zeszłego roku, a wówczas przedstawiciel Orange, zapewniał jak wyżej - że wiążący w nabyciu praw do promocji będzie termin podpisania umowy, a nie przeniesienia numeru (w końcu też podpisana przez obie strony umowa stanowi konkretnie, jakie promocje obowiązują) i oczywiście, przy podpisaniu dokumetu pytałem o to chyba trzy razy, gdyż był to dość decydujący czynnik w wyborze takiej a nie innej taryfy. Tym bardziej szkoda, że dopiero przez reklamację - na co się zanosi - trzeba tego dochodzić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spotify na 3 miesiące zamiast 24
Jak dla mnie są dwa punkty które sobie przeczą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spotify na 3 miesiące zamiast 24
@Haek, proponuję zrobić zrzuty ekranu po wejściu w Mój Orange, gdzie masz opisane 24m-ce, jak i inne dane, według których masz wątpliwości i tak jak zasugerował @Piotrekk85, złóż reklamację do BOK. Tutaj tylko tyle możemy doradzić z powodu braku możliwości weryfikacji danych. Martwi mnie fakt że ostatnimi czasy jest tak dużo nieścisłości związanych z podpisywaniem nowych umów, co sugeruje mniej lub więcej, celowe działanie lub złe szkolenie pracowników działu sprzedaży...mam cichą nadzieję że Wasze wątpliwości zostaną załatwione pozytywnie i są tylko efektem błędu systemu, który niestety ostatnio jest sporo obciążony inną akcją promocyjną 🙂 (rejestracje pr-paidów)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spotify na 3 miesiące zamiast 24
Oczywiście zdaję sobię sprawę z ograniczonych możliwości forum - liczyłem na to, że jest jakiś tajemny sposób, o którym wszyscy wiedzą poza mną.
Niemniej jednak dzięki za pomoc!
Reklamacja oczywiście poszła. Jak zostanie rozpatrzona to podzielę się z Wami sposobem rozwiązania sprawy.
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spotify na 3 miesiące zamiast 24
Przepraszam że wchodzę w twój post ale to nie jest jednostkowy przypadek, mnie też w dniu dzisiejszym przytrafiło się coś takiego. To nie jest sprawa do reklamacji tylko do zmiany w systemie umów. Mam nadzieję że ktoś z kierownictwa firmy czyta te notki i odpowiednio zareaguje. Bo taki bubel raczej chwały nie przynosi....
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »