Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Reklamacja uszkodzony sprzęt


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 15
  • 0

Reklamacja uszkodzony sprzęt

Witam, proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy.

Zamówiłam telewizor na raty dnia 31.07. dostałam przesyłkę ale z racji że to telewizor 55 cali nie byłam w stanie otworzyć paczki przy kurierze. Po otworzeniu okazało się że matryca jest wgnieciona (karton na to nie wskazywał był w idealnym stanie ). W tym samym dniu zadzwoniłam do orange tam Pani kazała się kontaktować z dpd.Do dpd dodzwoniłam się dopiero kolejnego dnia ale poza elektronicznym protokołem szkody nic więcej mi nie pomogli. Po spisaniu protokołu zgłosiłam reklamacje do orange i tak zaczęło się zbywanie. Konsultanci karzą czekać na kontakt wysyłają moje prośby o kontakt do osoby zajmującą się moją sprawą ale ta osoba nie oddzwania. W salonie stacjonarnym powiedzieli że mają związane ręce. 

Dziś mija 8 dzień reklamacji, fakturę wystawili a uszkodzony sprzęt nadal u mnie. Co robić dalej ?

 

____________

* W temacie zaktualizowałem etykiety - Wiktor

10 ODPOW. 10

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38811
  • 1388

Reklamacja uszkodzony sprzęt

A co dzieje się ze szkodą w DPD? tu musi być coś robione z polisy ubezpieczeniowej z DPD.

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 15
  • 0

Reklamacja uszkodzony sprzęt

Po spisaniu protokołu elektronicznego zadzwoniłam na infolinię Dpd to powiedzieli że z ich strony to wszystko i Orange powinno się z nimi kontaktować. Dopiero gdy orange wyślę dyspozycję to odbiorą uszkodzony sprzęt 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38811
  • 1388

Reklamacja uszkodzony sprzęt

Z tego co mi wiadomo, to spisanie protokołu szkody nie powoduje żadnych działań ze strony Orange. Musisz ustalić podmiot z którym "chcesz walczyć".

Jeśli Twoim zdaniem przesyłka nie była właściwie zabezpieczona, to z Orange jako sprzedawcą i nadawcą przesyłki. Jeśli Twoim zdaniem to wynik niewłaściwej usługi kurierskiej, to trzeba złożyć reklamację w DPD (to jest opisane na stronach DPD).


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 15
  • 0

Reklamacja uszkodzony sprzęt

Ok udało się jeszcze zgłosić reklamację do DPD. Mają dziś odebrać telewizor i zwrócić do nadawcy - Orange. 

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14252
  • 58594
  • 711

Reklamacja uszkodzony sprzęt

@kasiajurek26I to jest prawidłowa procedura. To DPD odpowiada za uszkodzenia w trakcie transportu.

Nie zapomnij przyjąć numeru zgłoszenia od kuriera i podpisać protokołu szkody (koniecznie weź jeden egzemplarz). W momencie przekazania informacji do Orange o odebraniu sprzętu zadzwoni ktoś od operatora i umówi kolejną dostawę, która powinna być zrealizowana do 14 dni. Wszystko zapisuj (nazwiska i numery zgłoszeń/zleceń) i żądaj należnych Ci dokumentów. Będzie mniej problemów w wypadku jakiejś skuchy


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 15
  • 0

Reklamacja uszkodzony sprzęt

Ok numer zgłoszenia mam ale nie wiem czy nie będzie problem z protokołem mam elektroniczny z 01.08. nie wiem czy wypisze drugi bo 7 dni minęło 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14252
  • 58594
  • 711

Reklamacja uszkodzony sprzęt

@kasiajurek26Przy przekazywaniu sprzętu kurierowi powinnaś podpisać i otrzymać  protokół uszkodzenia.

Tak mówi teoria. Warto się upewnić w DPD przy kurierze jak nie będzie chciał wydać takiego dokumentu. W końcu oddajesz sprzęt o pewnej wartości i uszkodzony w trakcie transportu...Na słowo, nic nie oddawaj.,..


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38811
  • 1388

Reklamacja uszkodzony sprzęt

Nie wydaje mi się, że bez ustalenia sprawcy szkody (orange czy dpd) nastąpi automatyczna ponowna wysyłka. Trochę dłużej to trwa.

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 15
  • 0

Reklamacja uszkodzony sprzęt

Opiszę co dalej się działo. 

Kurier odebrał ode mnie tv i 11.08. Był już w orange. W międzyczasie dostałam pismo od orange 12.08. że reklamacja rozpatrzona pozytywnie i nowy sprzęt wyślą od dnia odebrania uszkodzonego w ciągu 14 dni roboczych. 

I cisza zostało im 3 dni a na infolinii nikt nie wie kiedy dokładnie zostanie nadana przesyłka.