- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja uszkodzony sprzęt
Witam, proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy.
Zamówiłam telewizor na raty dnia 31.07. dostałam przesyłkę ale z racji że to telewizor 55 cali nie byłam w stanie otworzyć paczki przy kurierze. Po otworzeniu okazało się że matryca jest wgnieciona (karton na to nie wskazywał był w idealnym stanie ). W tym samym dniu zadzwoniłam do orange tam Pani kazała się kontaktować z dpd.Do dpd dodzwoniłam się dopiero kolejnego dnia ale poza elektronicznym protokołem szkody nic więcej mi nie pomogli. Po spisaniu protokołu zgłosiłam reklamacje do orange i tak zaczęło się zbywanie. Konsultanci karzą czekać na kontakt wysyłają moje prośby o kontakt do osoby zajmującą się moją sprawą ale ta osoba nie oddzwania. W salonie stacjonarnym powiedzieli że mają związane ręce.
Dziś mija 8 dzień reklamacji, fakturę wystawili a uszkodzony sprzęt nadal u mnie. Co robić dalej ?
____________
* W temacie zaktualizowałem etykiety - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja uszkodzony sprzęt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja uszkodzony sprzęt
Po spisaniu protokołu elektronicznego zadzwoniłam na infolinię Dpd to powiedzieli że z ich strony to wszystko i Orange powinno się z nimi kontaktować. Dopiero gdy orange wyślę dyspozycję to odbiorą uszkodzony sprzęt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja uszkodzony sprzęt
Jeśli Twoim zdaniem przesyłka nie była właściwie zabezpieczona, to z Orange jako sprzedawcą i nadawcą przesyłki. Jeśli Twoim zdaniem to wynik niewłaściwej usługi kurierskiej, to trzeba złożyć reklamację w DPD (to jest opisane na stronach DPD).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja uszkodzony sprzęt
Ok udało się jeszcze zgłosić reklamację do DPD. Mają dziś odebrać telewizor i zwrócić do nadawcy - Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja uszkodzony sprzęt
@kasiajurek26I to jest prawidłowa procedura. To DPD odpowiada za uszkodzenia w trakcie transportu.
Nie zapomnij przyjąć numeru zgłoszenia od kuriera i podpisać protokołu szkody (koniecznie weź jeden egzemplarz). W momencie przekazania informacji do Orange o odebraniu sprzętu zadzwoni ktoś od operatora i umówi kolejną dostawę, która powinna być zrealizowana do 14 dni. Wszystko zapisuj (nazwiska i numery zgłoszeń/zleceń) i żądaj należnych Ci dokumentów. Będzie mniej problemów w wypadku jakiejś skuchy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja uszkodzony sprzęt
Ok numer zgłoszenia mam ale nie wiem czy nie będzie problem z protokołem mam elektroniczny z 01.08. nie wiem czy wypisze drugi bo 7 dni minęło
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja uszkodzony sprzęt
@kasiajurek26Przy przekazywaniu sprzętu kurierowi powinnaś podpisać i otrzymać protokół uszkodzenia.
Tak mówi teoria. Warto się upewnić w DPD przy kurierze jak nie będzie chciał wydać takiego dokumentu. W końcu oddajesz sprzęt o pewnej wartości i uszkodzony w trakcie transportu...Na słowo, nic nie oddawaj.,..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja uszkodzony sprzęt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja uszkodzony sprzęt
Opiszę co dalej się działo.
Kurier odebrał ode mnie tv i 11.08. Był już w orange. W międzyczasie dostałam pismo od orange 12.08. że reklamacja rozpatrzona pozytywnie i nowy sprzęt wyślą od dnia odebrania uszkodzonego w ciągu 14 dni roboczych.
I cisza zostało im 3 dni a na infolinii nikt nie wie kiedy dokładnie zostanie nadana przesyłka.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »