- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy w orange nie ma speców z prawdziwego zdażenia którzy wiedzą co się z czym "je" ... żeby aktywacja usługi voip sprawia problemy? Już piąty dzień podobno walczą z aktywacją usługi voip, jednak nic im nie wychodzi - jak usługa nie działała tak niedziała. Jedyna umiejętność jaka posiadaja to zmiana terminu tzw. naprawy na kolejne 36 h, żadnego terminu nie dotrzymują.
Ich praca przypomina starania bochaterów serialu dla dzieci "sąsiedzi" - czyżby tacy fachowcy pracowali w Orange... ??? Ja bym ze wstydu pod ziemię się zapadł - przeciez każdego dnia mają te same prace do wykonania, chyba juz bym na pamięć klikał w klawiaturę... żenada !!!
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@krzysiek761Zaręczam, że są tacy ogarnięci...
Z VoIP na modemie jest sprawa o tyle prosta, że wszystko robione jest automatycznie i do konkretnego modemu wrzucany jest zdalnie soft konfiguracyjny i tyle. kilka razy zetknąłem się z problemem konfiguracji, ale infolinia zawsze sobie z tym radziła. Co mówią?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@krzysiek761Zaręczam, że są tacy ogarnięci...
Z VoIP na modemie jest sprawa o tyle prosta, że wszystko robione jest automatycznie i do konkretnego modemu wrzucany jest zdalnie soft konfiguracyjny i tyle. kilka razy zetknąłem się z problemem konfiguracji, ale infolinia zawsze sobie z tym radziła. Co mówią?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z usługą VoIP
dobrze napisane - sprawa prosta - a oni nie moga sobie z tym poradzić.. co mówią - nic nie mówią jedyne co słyszę to ,że zlecenie oczekuje na realizację ale następny mówi, że zlecenie jest w realizacji i na tym koniec
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z usługą VoIP
Najczęstrzym powodem nie działania Voip jest nie zgodność numerów seryjnych modemu użytkownik vs system.
Czy była wymiana urządzenia ostatnio ?
Możliwe że jednak u Ciebie jest też bardziej złożony problem.
Najczęstrzym powodem długiego czasu oczekiwania na usunięcie usterki VOIP nie jest nie kompetencja cz nie wiedza technika tylko czas na podjęcie zgłoszenia przez niego. Niestety jest ich za mało
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z usługą VoIP
.... można jednak przekazać informacje zgodne ze stanem faktycznym, nie ściemiac ...