- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zakupiłem podczas trwania abonamentu Orange Love dodatkowo telewizor na raty 0%. Skończyła mi się umowa, wypowiedziałem prawidłowo i spłacam sobie powoli raty. W grudniu (dokładnie 22) zrobiłem nadpłatę w postaci jednej raty tj 139,85 zł. Na początku stycznia zauważyłem, że pieniądze z konta zniknęły i zostały zaksięgowane na poczet styczniowej raty. Chciałbym nadmienić, że nikomu nie zlecałem spłacenie wcześniej jednej raty. Jakie było moje zdziwienie, bo 6 stycznia dostałem fakturę za styczeń z terminem zapłaty do 20 stycznia. I w styczniu miałem do zapłaty koleją ratę za styczeń, bo system nie uznał mi tego co zabrał na poczet faktury. Reklamacja została odrzucona z informacją, że mam nie robić nadpłat i wpłacać pieniądze po wystawieniu faktury. Przyznam szczerze, że nie podoba mi się teraz podejście Orange do mojej osoby, bo gdy już nie płacę abonamentu to jestem tym gorszym. Jak płaciłem abonament to sprawa była rozwiązana w 2 dni, było przepraszam, -20 zł na kolejny abonament i jeszcze 10GB na mobilny Panu dajemy. Pytanie brzmi. Jak odzyskać lub co zrobić aby pieniądze wyrównały raty, bo niby w tym momencie jestem opłaconą jedną ratę do przodu, ale bez mojej zgody nikt nie powinien dysponować moimi pieniędzmi.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odpowiedź działu obsługi jest prawidłowa. Nadpłaty są rozliczane na poczet RAT.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Raty za sprzęt
W czym problem bo nie rozumiem? Bo jak robisz nadpłatę to ci odejmuje jedną ratę od końca, czyli jak ci zostały w grudniu np. 5 rat to w styczniu masz 4 i normalnie płacisz styczniową
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odpowiedź działu obsługi jest prawidłowa. Nadpłaty są rozliczane na poczet RAT.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Raty za sprzęt
@MrBean system ratalny jest inaczej liczony niż abonament, można wpłacić więcej, ale to będzie rozliczenie końcowe, tak się robi jak kończysz spłacanie rat (przed terminem), jak w trakcie spłaty rat jesteś to płacić trzeba zgodnie z fakturami 😎
Więc odpowiedź Orange jest prawidłowa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Raty za sprzęt
@MrBean nikt nie zadysponowal Twoimi pieniedzmi. Sam nimi zadysponowales robiac nadplate🙂 W ogole to w czym jest problem? Nikt Ci przeciez nie zabral tych pieniedzy tylko oplacono z nich rate.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Raty za sprzęt
@MrBean Witaj. Zadzwoń na infolinie wyjaśnić spokojnie sytuacje i jak by co to ewentualnie złóż reklamacje opisując sytuację spokojnie. A złożyć możesz w najbliższym salonie Orange lub na czacie BOK Orange w pliku pdf lub na infolinii 510100100. Pomiataj by poprosić o nr reklamacji. Reklamacja jest rozpatrywana do 30 dni czasem szybciej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś