Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 12, Recenzent
  • 8
  • 6
  • 0

Raty za sprzęt wypisane na nie tego właściciela co trzeba

[ Edytowane ]

Witam, przedstawię problem....

Dnia 12 lipca została złożona cesja numeru komórkowego (abonament) na moje konto abonenckie. Po kilku dniach numer komórkowy został rzeczywiście przydzielony do mojego konta.

Dnia 25 lipca w usłudze Orange Love zawarłam umowę na dwa abonamenty i raty za dwa telefony (mój numer i numer przeniesiony cesją na moje konto). Wszędzie w umowie jak i ratach są moje dane i mój numer konta abonenckiego.

Po czy na email dostałam:

fakturę numer 1. (dwa abonamenty i rata za jeden telefon)

fakturę numer 2. (rata za drugi telefon) dane na fakturze są poprzedniego właściciela numer komórkowego, jak i jego kod abonencki.

To chyba nie powinno tak wyglądać... abonamenty jak i telefony zostały zakupione po cesji, czyli po przejściu numeru na moje konto. Nie ukrywam, że w usłudze w Orange Love miałam nadzieje płacić wszystko w jednym rachunku na jednej fakturze. A tutaj okazuje się że dostaje na email dwie faktury z dwoma rożnymi numerami rachunku bankowego z czego jedna nie zawiera moich danych.... mimo iż w umowie są podane tylko moje dane osobowe.

Proszę o wyjaśnienie, jeśli ktoś miał taką sytuacje. 

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz

Rozwiązanie:
Poziom 39, Guru ****
  • 21210
  • 10805
  • 1059

Orange Love

[ Edytowane ]

To już ciężka sprawa. To ewidentny błąd sprzedawcy, że zarejestrował raty na złym koncie.

Masz trzy opcje wg mnie:
1) wersja lekka - jak masz możliwość, to spróbuj skontaktować się z dokładnie tym samym sprzedawcą. Nie minęły 3 miesiące, więc w ramach procedury tzw błędów sprzedażowych ma opcję na naprawę.
2) wersja średnia - opisz reklamację, ale nie dyskutuj z doradcami, podkreśl właśnie to, że papiery i dane są na Ciebie i błąd popełnił sprzedawca podpinając raty pod złe konto.
3) Ew. jest opcja bardziej brutalna - osoba, której dane są na fakturze (poprzedni właściciel) sama może zgłosić reklamację i też podejrzenie o popełnieniu przestępstwa. Bo tu doszło do naruszenia RODO i jest ewidentne nadużycie wielu przepisów prawnych. Nie wiem jakie relacje włączą Cię z poprzednim właścicielem, ale "teoretycznie" on może być "obcą osobą". Faktura jest na niego, więc Ty nie powinnaś płacić.

Mój wpis był dla Ciebie przydatny? Proszę o głos na pomysł - kliknij tutaj Emotikon: Szczęśliwy

Wszystkie odpowiedzi:
Poziom 39, Guru ****
  • 21210
  • 10805
  • 1059

Orange Love

Złóż reklamację. Widocznie raty zostały podpięte pod złe konto. Być może problemem był tu krótki okres między 12 a 25 lipca, bo nie było pełnego okresu rozliczeniowego.
Mój wpis był dla Ciebie przydatny? Proszę o głos na pomysł - kliknij tutaj Emotikon: Szczęśliwy
Poziom 12, Recenzent
  • 8
  • 6
  • 0

Orange Love

Dziękuję za informacje. Próbowałam zgłosić problem 3 razy na czacie z doradcą. Za każdym razem inna odpowiedź i twierdzą, że wszystko jest ok. :/

Próbowałam tłumaczyć, że umowy na abonament jak i raty za telefony zostały podpisane po cesji a nie przed, to dostaje odpowiedź, że raty za telefon nie przechodzą na nowe konto. W umowie jest o tym informacja... ale o ratach które zostały zawarte przed cesją, a nie tak jak u mnie po cesji. Gdzie mogę zgłosić reklamacje?

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 22, Pasjonat
  • 1168
  • 817
  • 13

Orange Love

[ Edytowane ]

@Emilia85  to bardzie sprawa dla pracownika Orange polecam porozmawiać na czacie Orange lub za dzwonić na 510100100 więcej kontaktu masz w linku  w razie czego złóż reklamację a reklamację możesz złożyć w salonie Orange lub na czacie  
https://www.orange.pl/view/kontakt?footerlink=true   

Poziom 39, Guru ****
  • 21210
  • 10805
  • 1059

Orange Love

To sprawdź papiery, czasem umowa na abonament i na raty jest na różnych kartkach. Ważny jest numer konta klienta (coś ala 1.xxxxxx ) zawarty na kartce z ratami.

Reklamację możesz złożyć na czacie. Przygotuj sobie tekst i zapisz np w pdfie, a potem poproś doradcę by zarejestrował zgłoszenie i poproś go o numer sprawy (i za długo nie dyskutuj).
Mój wpis był dla Ciebie przydatny? Proszę o głos na pomysł - kliknij tutaj Emotikon: Szczęśliwy
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 12, Recenzent
  • 8
  • 6
  • 0

Orange Love

[ Edytowane ]

@Piotrekk85  Rzeczywiście dane osobowe są moje ale na dokumencie rat za telefon jest numer klienta poprzedniego właściciela numer kom. Rozumiem, że to ich błąd i powinno być wszystko na moim koncie klienta?

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 21210
  • 10805
  • 1059

Orange Love

[ Edytowane ]

To już ciężka sprawa. To ewidentny błąd sprzedawcy, że zarejestrował raty na złym koncie.

Masz trzy opcje wg mnie:
1) wersja lekka - jak masz możliwość, to spróbuj skontaktować się z dokładnie tym samym sprzedawcą. Nie minęły 3 miesiące, więc w ramach procedury tzw błędów sprzedażowych ma opcję na naprawę.
2) wersja średnia - opisz reklamację, ale nie dyskutuj z doradcami, podkreśl właśnie to, że papiery i dane są na Ciebie i błąd popełnił sprzedawca podpinając raty pod złe konto.
3) Ew. jest opcja bardziej brutalna - osoba, której dane są na fakturze (poprzedni właściciel) sama może zgłosić reklamację i też podejrzenie o popełnieniu przestępstwa. Bo tu doszło do naruszenia RODO i jest ewidentne nadużycie wielu przepisów prawnych. Nie wiem jakie relacje włączą Cię z poprzednim właścicielem, ale "teoretycznie" on może być "obcą osobą". Faktura jest na niego, więc Ty nie powinnaś płacić.

Mój wpis był dla Ciebie przydatny? Proszę o głos na pomysł - kliknij tutaj Emotikon: Szczęśliwy
Poziom 12, Recenzent
  • 8
  • 6
  • 0

Raty za sprzęt wypisane na nie tego właściciela co trzeba

[ Edytowane ]

@Piotrekk85  dzięki za rzetelną odpowiedź Emotikon: Mrugający 

Spróbuję jeszcze raz na czacie... aby założyli reklamacje, Nie mam możliwości kontaktu z tym samym sprzedawcą w dokumentach jest tylko jego imię i nazwisko, a umowy były zawarte przez telefon (potem kurier z umową i telefony)

Opcja numer 3... całe szczęście to jest mój partner więc jego dane osobowe są mi znane, ale tak jak piszesz mam fakturę na niego, nie na mnie, więc w zasadzie nie powinnam płacić.

0 Lubię to
Odpowiedz
Pracuję w Orange
  • 173
  • 86
  • 8

Raty za sprzęt wypisane na nie tego właściciela co trzeba

@Emilia85przy przekazaniu usług raty pozostają na poprzednim abonencie. Więc wszystko jest ok. Będziesz dostawała dokument dzięki, któremu będziesz mogła opłacać raty.

Seba
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 21210
  • 10805
  • 1059

Raty za sprzęt wypisane na nie tego właściciela co trzeba

Ale raty były brane po cesji przez nowego abonenta, to jest ok?
Mój wpis był dla Ciebie przydatny? Proszę o głos na pomysł - kliknij tutaj Emotikon: Szczęśliwy
0 Lubię to
Odpowiedz