- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, przedstawię problem....
Dnia 12 lipca została złożona cesja numeru komórkowego (abonament) na moje konto abonenckie. Po kilku dniach numer komórkowy został rzeczywiście przydzielony do mojego konta.
Dnia 25 lipca w usłudze Orange Love zawarłam umowę na dwa abonamenty i raty za dwa telefony (mój numer i numer przeniesiony cesją na moje konto). Wszędzie w umowie jak i ratach są moje dane i mój numer konta abonenckiego.
Po czy na email dostałam:
fakturę numer 1. (dwa abonamenty i rata za jeden telefon)
fakturę numer 2. (rata za drugi telefon) dane na fakturze są poprzedniego właściciela numer komórkowego, jak i jego kod abonencki.
To chyba nie powinno tak wyglądać... abonamenty jak i telefony zostały zakupione po cesji, czyli po przejściu numeru na moje konto. Nie ukrywam, że w usłudze w Orange Love miałam nadzieje płacić wszystko w jednym rachunku na jednej fakturze. A tutaj okazuje się że dostaje na email dwie faktury z dwoma rożnymi numerami rachunku bankowego z czego jedna nie zawiera moich danych.... mimo iż w umowie są podane tylko moje dane osobowe.
Proszę o wyjaśnienie, jeśli ktoś miał taką sytuacje.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To już ciężka sprawa. To ewidentny błąd sprzedawcy, że zarejestrował raty na złym koncie.
Masz trzy opcje wg mnie:
1) wersja lekka - jak masz możliwość, to spróbuj skontaktować się z dokładnie tym samym sprzedawcą. Nie minęły 3 miesiące, więc w ramach procedury tzw błędów sprzedażowych ma opcję na naprawę.
2) wersja średnia - opisz reklamację, ale nie dyskutuj z doradcami, podkreśl właśnie to, że papiery i dane są na Ciebie i błąd popełnił sprzedawca podpinając raty pod złe konto.
3) Ew. jest opcja bardziej brutalna - osoba, której dane są na fakturze (poprzedni właściciel) sama może zgłosić reklamację i też podejrzenie o popełnieniu przestępstwa. Bo tu doszło do naruszenia RODO i jest ewidentne nadużycie wielu przepisów prawnych. Nie wiem jakie relacje włączą Cię z poprzednim właścicielem, ale "teoretycznie" on może być "obcą osobą". Faktura jest na niego, więc Ty nie powinnaś płacić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Love
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Love
Dziękuję za informacje. Próbowałam zgłosić problem 3 razy na czacie z doradcą. Za każdym razem inna odpowiedź i twierdzą, że wszystko jest ok. 😕
Próbowałam tłumaczyć, że umowy na abonament jak i raty za telefony zostały podpisane po cesji a nie przed, to dostaje odpowiedź, że raty za telefon nie przechodzą na nowe konto. W umowie jest o tym informacja... ale o ratach które zostały zawarte przed cesją, a nie tak jak u mnie po cesji. Gdzie mogę zgłosić reklamacje?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Love
@Emilia85 to bardzie sprawa dla pracownika Orange polecam porozmawiać na czacie Orange lub za dzwonić na 510100100 więcej kontaktu masz w linku w razie czego złóż reklamację a reklamację możesz złożyć w salonie Orange lub na czacie
https://www.orange.pl/view/kontakt?footerlink=true
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Love
Reklamację możesz złożyć na czacie. Przygotuj sobie tekst i zapisz np w pdfie, a potem poproś doradcę by zarejestrował zgłoszenie i poproś go o numer sprawy (i za długo nie dyskutuj).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Love
@Piotrekk85 Rzeczywiście dane osobowe są moje ale na dokumencie rat za telefon jest numer klienta poprzedniego właściciela numer kom. Rozumiem, że to ich błąd i powinno być wszystko na moim koncie klienta?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To już ciężka sprawa. To ewidentny błąd sprzedawcy, że zarejestrował raty na złym koncie.
Masz trzy opcje wg mnie:
1) wersja lekka - jak masz możliwość, to spróbuj skontaktować się z dokładnie tym samym sprzedawcą. Nie minęły 3 miesiące, więc w ramach procedury tzw błędów sprzedażowych ma opcję na naprawę.
2) wersja średnia - opisz reklamację, ale nie dyskutuj z doradcami, podkreśl właśnie to, że papiery i dane są na Ciebie i błąd popełnił sprzedawca podpinając raty pod złe konto.
3) Ew. jest opcja bardziej brutalna - osoba, której dane są na fakturze (poprzedni właściciel) sama może zgłosić reklamację i też podejrzenie o popełnieniu przestępstwa. Bo tu doszło do naruszenia RODO i jest ewidentne nadużycie wielu przepisów prawnych. Nie wiem jakie relacje włączą Cię z poprzednim właścicielem, ale "teoretycznie" on może być "obcą osobą". Faktura jest na niego, więc Ty nie powinnaś płacić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Raty za sprzęt wypisane na nie tego właściciela co trzeba
@Piotrekk85 dzięki za rzetelną odpowiedź 😉
Spróbuję jeszcze raz na czacie... aby założyli reklamacje, Nie mam możliwości kontaktu z tym samym sprzedawcą w dokumentach jest tylko jego imię i nazwisko, a umowy były zawarte przez telefon (potem kurier z umową i telefony)
Opcja numer 3... całe szczęście to jest mój partner więc jego dane osobowe są mi znane, ale tak jak piszesz mam fakturę na niego, nie na mnie, więc w zasadzie nie powinnam płacić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Raty za sprzęt wypisane na nie tego właściciela co trzeba
@Emilia85przy przekazaniu usług raty pozostają na poprzednim abonencie. Więc wszystko jest ok. Będziesz dostawała dokument dzięki, któremu będziesz mogła opłacać raty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Raty za sprzęt wypisane na nie tego właściciela co trzeba
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »