Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Raty za sprzęt wypisane na nie tego właściciela co trzeba

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 13
  • 21
  • 0

Raty za sprzęt wypisane na nie tego właściciela co trzeba

Witam, przedstawię problem....

Dnia 12 lipca została złożona cesja numeru komórkowego (abonament) na moje konto abonenckie. Po kilku dniach numer komórkowy został rzeczywiście przydzielony do mojego konta.

Dnia 25 lipca w usłudze Orange Love zawarłam umowę na dwa abonamenty i raty za dwa telefony (mój numer i numer przeniesiony cesją na moje konto). Wszędzie w umowie jak i ratach są moje dane i mój numer konta abonenckiego.

Po czy na email dostałam:

fakturę numer 1. (dwa abonamenty i rata za jeden telefon)

fakturę numer 2. (rata za drugi telefon) dane na fakturze są poprzedniego właściciela numer komórkowego, jak i jego kod abonencki.

To chyba nie powinno tak wyglądać... abonamenty jak i telefony zostały zakupione po cesji, czyli po przejściu numeru na moje konto. Nie ukrywam, że w usłudze w Orange Love miałam nadzieje płacić wszystko w jednym rachunku na jednej fakturze. A tutaj okazuje się że dostaje na email dwie faktury z dwoma rożnymi numerami rachunku bankowego z czego jedna nie zawiera moich danych.... mimo iż w umowie są podane tylko moje dane osobowe.

Proszę o wyjaśnienie, jeśli ktoś miał taką sytuacje. 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32790
  • 38919
  • 1388

Orange Love

To już ciężka sprawa. To ewidentny błąd sprzedawcy, że zarejestrował raty na złym koncie.

Masz trzy opcje wg mnie:
1) wersja lekka - jak masz możliwość, to spróbuj skontaktować się z dokładnie tym samym sprzedawcą. Nie minęły 3 miesiące, więc w ramach procedury tzw błędów sprzedażowych ma opcję na naprawę.
2) wersja średnia - opisz reklamację, ale nie dyskutuj z doradcami, podkreśl właśnie to, że papiery i dane są na Ciebie i błąd popełnił sprzedawca podpinając raty pod złe konto.
3) Ew. jest opcja bardziej brutalna - osoba, której dane są na fakturze (poprzedni właściciel) sama może zgłosić reklamację i też podejrzenie o popełnieniu przestępstwa. Bo tu doszło do naruszenia RODO i jest ewidentne nadużycie wielu przepisów prawnych. Nie wiem jakie relacje włączą Cię z poprzednim właścicielem, ale "teoretycznie" on może być "obcą osobą". Faktura jest na niego, więc Ty nie powinnaś płacić.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

16 ODPOW. 16

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32790
  • 38919
  • 1388

Orange Love

Złóż reklamację. Widocznie raty zostały podpięte pod złe konto. Być może problemem był tu krótki okres między 12 a 25 lipca, bo nie było pełnego okresu rozliczeniowego.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 13
  • 21
  • 0

Orange Love

Dziękuję za informacje. Próbowałam zgłosić problem 3 razy na czacie z doradcą. Za każdym razem inna odpowiedź i twierdzą, że wszystko jest ok. 😕

Próbowałam tłumaczyć, że umowy na abonament jak i raty za telefony zostały podpisane po cesji a nie przed, to dostaje odpowiedź, że raty za telefon nie przechodzą na nowe konto. W umowie jest o tym informacja... ale o ratach które zostały zawarte przed cesją, a nie tak jak u mnie po cesji. Gdzie mogę zgłosić reklamacje?


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6577
  • 16525
  • 88

Orange Love

@Emilia85  to bardzie sprawa dla pracownika Orange polecam porozmawiać na czacie Orange lub za dzwonić na 510100100 więcej kontaktu masz w linku  w razie czego złóż reklamację a reklamację możesz złożyć w salonie Orange lub na czacie  
https://www.orange.pl/view/kontakt?footerlink=true   


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32790
  • 38919
  • 1388

Orange Love

To sprawdź papiery, czasem umowa na abonament i na raty jest na różnych kartkach. Ważny jest numer konta klienta (coś ala 1.xxxxxx ) zawarty na kartce z ratami.

Reklamację możesz złożyć na czacie. Przygotuj sobie tekst i zapisz np w pdfie, a potem poproś doradcę by zarejestrował zgłoszenie i poproś go o numer sprawy (i za długo nie dyskutuj).

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 13
  • 21
  • 0

Orange Love

@Piotrekk85  Rzeczywiście dane osobowe są moje ale na dokumencie rat za telefon jest numer klienta poprzedniego właściciela numer kom. Rozumiem, że to ich błąd i powinno być wszystko na moim koncie klienta?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32790
  • 38919
  • 1388

Orange Love

To już ciężka sprawa. To ewidentny błąd sprzedawcy, że zarejestrował raty na złym koncie.

Masz trzy opcje wg mnie:
1) wersja lekka - jak masz możliwość, to spróbuj skontaktować się z dokładnie tym samym sprzedawcą. Nie minęły 3 miesiące, więc w ramach procedury tzw błędów sprzedażowych ma opcję na naprawę.
2) wersja średnia - opisz reklamację, ale nie dyskutuj z doradcami, podkreśl właśnie to, że papiery i dane są na Ciebie i błąd popełnił sprzedawca podpinając raty pod złe konto.
3) Ew. jest opcja bardziej brutalna - osoba, której dane są na fakturze (poprzedni właściciel) sama może zgłosić reklamację i też podejrzenie o popełnieniu przestępstwa. Bo tu doszło do naruszenia RODO i jest ewidentne nadużycie wielu przepisów prawnych. Nie wiem jakie relacje włączą Cię z poprzednim właścicielem, ale "teoretycznie" on może być "obcą osobą". Faktura jest na niego, więc Ty nie powinnaś płacić.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 13
  • 21
  • 0

Raty za sprzęt wypisane na nie tego właściciela co trzeba

@Piotrekk85  dzięki za rzetelną odpowiedź 😉 

Spróbuję jeszcze raz na czacie... aby założyli reklamacje, Nie mam możliwości kontaktu z tym samym sprzedawcą w dokumentach jest tylko jego imię i nazwisko, a umowy były zawarte przez telefon (potem kurier z umową i telefony)

Opcja numer 3... całe szczęście to jest mój partner więc jego dane osobowe są mi znane, ale tak jak piszesz mam fakturę na niego, nie na mnie, więc w zasadzie nie powinnam płacić.


Pracuję w Orange
  • 935
  • 1543
  • 35

Raty za sprzęt wypisane na nie tego właściciela co trzeba

@Emilia85przy przekazaniu usług raty pozostają na poprzednim abonencie. Więc wszystko jest ok. Będziesz dostawała dokument dzięki, któremu będziesz mogła opłacać raty.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32790
  • 38919
  • 1388

Raty za sprzęt wypisane na nie tego właściciela co trzeba

Ale raty były brane po cesji przez nowego abonenta, to jest ok?