Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z Orange smart care i imei telefonu pomocy


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 18
  • 0

Problem z Orange smart care i imei telefonu pomocy

Witam mam problem z telefonem na raty z orange smart care . Problem dotyczy telefonu w którym chciałem oddać do naprawy czyli telefon to s23+  mam wykupiony pakiet orange smart care premium. Zgłosiłem wszystko telefon zapakowalem czekałem na kuriera na przyjazd po telefon. Po 2 dniach z ubezpieczalni wyslali mi emaila że  nie zaakceptowali mi że naprawią  telefon została odrzucona naprawa. Po czym  zadzwoniłem do orange. Dowiedziałdm sie ze przy aktywacji po nie poinformowaniu mnie ze w telefonie powinienem miec włożona  inna kartę żeby tą z s8 żeby   zczytać imei. A mam 2 telefony s 23+ i s8+ i wlasnie z s8+ mam kartę włożoną na którą brałem abonament i usługę  gwarancyjną na  s23+ w abonamencie i zczytało mi niby nr imei z s8 xd

Tu wiadomość jaką dostałem od orange emailem.

zgodnie z informacją otrzymaną od Orange, usługa jest aktywna na urządzenie o numerze IMEI/przykład imei/  000000000 czyli Samsung Galaxy S8. Zgłoszenie dotyczy jednak telefonu Samsung Galaxy S23+ o numerze IMEI 00000000000 /przykładowy imei/, który nie jest objęty tą usługą. 

Teraz pytanie będę iść do salonu orange i nie mam pojęcia co w tej sytuacji mam zrobić czy wogole da rade zmienić znów ten numer imei z karty s8  na s23?  Żebym  mogl oddać go do naprawy? Bo na to wychodzi ze moj stary s8 ma gwarancję a już ten nie xd

 

________________
* Przeniosłem z działu Telefony i tablety – moderator Michał

7 ODPOW. 7

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14207
  • 58402
  • 705

Problem z Orange smart care i imei telefonu pomocy

@Mordziaty1  przy wymianie smartfona na tej samej karcie SIM ubezpieczenie nie podlega cesji na nowy smartfon.

Niestety...przecwiczylem ten wariant i zrezygnowałem z SC. Ubezpieczenie można zawrzeć tylko przy nowej umowie, lub przedłużeniu starej. W środku trwania lojalki, niestety nie...zrezygnować w lojalce też trudno 

Wydaje mi się, że niewiele możesz zdziałać 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 18
  • 0

Imei telefonu problem

Ale tu chodzi oto że ja mam ubezpieczenie. Tylko ze jak zakupiłem telefon to poleciała odrazu inna karta sim do s23+.

Przedłużałem  umowę  na s23+ wieć brałem odrazu i ubezpieczenie na niego. 

Więc dla mnie to dziwne jest ze płacąc ubezpieczenie za telefon oni pisza ze ubezpieczony jest stary telefon na którym mam aktualnie karte na która brałem umowę a nie na ten co aktualnie mam do naprawy.

Więc aie pytam czy coś aie da rade zdziałac i czy dadzą rade jakoś zmienić znów nr imei na ten co powinien być 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14207
  • 58402
  • 705

Imei telefonu problem

@Mordziaty1  pisze właśnie, że może być problem, bo do ubezpieczenia przypisany jest imei smartfona, który był sparowany jakby z kartą w czasie zawierania umowy na SC. Zmienić tego bez zmiany umowy na  numer, nie idzie 

Ubezpieczenia nie bierzesz na aparat i do niego włożonej SIM-ki, a na numer z SIM+ką włożoną do smartfona 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 18
  • 0

Imei telefonu problem

No to co w takim razie mogę zrobić? Telefon do naprawy s 23+ 

A ubezpieczenie niby płacę na s8  to są jakieś jaja normalnie 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6317
  • 25805
  • 216

Imei telefonu problem


@Mordziaty1napisał(-a)

No to co w takim razie mogę zrobić?

....


Wygląda na to że nic.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14207
  • 58402
  • 705

Imei telefonu problem

@Mordziaty1  no...podstawowym błędem jest włączanie SC i jego wyłączanie w momencie zawarcia umowy lojalnościowej ( bo ja wyłączyłem na czasie nieokreślonym) lub przedłużeniem tejże.

Aktywacja odbywa się poprzez czytanie do jakiego smartfona włożona jest SIM-ka w momencie aktywacji asC, lub przedłużenia umowy  i nie ma przekazania SC na inny smartfon np w przypadku całkowitego uszkodzenia w trakcie jej trwania.

Ja miałem ubezpieczenie na numerze w Motoroli, zmieniłem na Samsunga i ubezpieczenia dalej miałem nią Moto...

W tym miesiącu zrezygnowałem, bo Moto już w muzeum...a przedłużać numeru na lojalkę mi się nie opłaca 

Co poradzę? Wizytę w salonie, wyjaśnienie problemu ze wskazaniem na zdjęcie jednego SC na jenej SIM, a włączenie na drugim..

Ewentualnie  pismo reklamacyjne, które możesz zostawić w salonie z opisem sprawy 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 18
  • 0

Imei telefonu problem

Dziekuje za komentarz teraz już zrozumiałem oco chodzi.

I tak zrobię jak pojadę do salonu. Dziekuje