- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Orange smart care i imei telefonu pomocy
Witam mam problem z telefonem na raty z orange smart care . Problem dotyczy telefonu w którym chciałem oddać do naprawy czyli telefon to s23+ mam wykupiony pakiet orange smart care premium. Zgłosiłem wszystko telefon zapakowalem czekałem na kuriera na przyjazd po telefon. Po 2 dniach z ubezpieczalni wyslali mi emaila że nie zaakceptowali mi że naprawią telefon została odrzucona naprawa. Po czym zadzwoniłem do orange. Dowiedziałdm sie ze przy aktywacji po nie poinformowaniu mnie ze w telefonie powinienem miec włożona inna kartę żeby tą z s8 żeby zczytać imei. A mam 2 telefony s 23+ i s8+ i wlasnie z s8+ mam kartę włożoną na którą brałem abonament i usługę gwarancyjną na s23+ w abonamencie i zczytało mi niby nr imei z s8 xd
Tu wiadomość jaką dostałem od orange emailem.
zgodnie z informacją otrzymaną od Orange, usługa jest aktywna na urządzenie o numerze IMEI/przykład imei/ 000000000 czyli Samsung Galaxy S8. Zgłoszenie dotyczy jednak telefonu Samsung Galaxy S23+ o numerze IMEI 00000000000 /przykładowy imei/, który nie jest objęty tą usługą.
Teraz pytanie będę iść do salonu orange i nie mam pojęcia co w tej sytuacji mam zrobić czy wogole da rade zmienić znów ten numer imei z karty s8 na s23? Żebym mogl oddać go do naprawy? Bo na to wychodzi ze moj stary s8 ma gwarancję a już ten nie xd
________________
* Przeniosłem z działu Telefony i tablety – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Orange smart care i imei telefonu pomocy
@Mordziaty1 przy wymianie smartfona na tej samej karcie SIM ubezpieczenie nie podlega cesji na nowy smartfon.
Niestety...przecwiczylem ten wariant i zrezygnowałem z SC. Ubezpieczenie można zawrzeć tylko przy nowej umowie, lub przedłużeniu starej. W środku trwania lojalki, niestety nie...zrezygnować w lojalce też trudno
Wydaje mi się, że niewiele możesz zdziałać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Imei telefonu problem
Ale tu chodzi oto że ja mam ubezpieczenie. Tylko ze jak zakupiłem telefon to poleciała odrazu inna karta sim do s23+.
Przedłużałem umowę na s23+ wieć brałem odrazu i ubezpieczenie na niego.
Więc dla mnie to dziwne jest ze płacąc ubezpieczenie za telefon oni pisza ze ubezpieczony jest stary telefon na którym mam aktualnie karte na która brałem umowę a nie na ten co aktualnie mam do naprawy.
Więc aie pytam czy coś aie da rade zdziałac i czy dadzą rade jakoś zmienić znów nr imei na ten co powinien być
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Imei telefonu problem
@Mordziaty1 pisze właśnie, że może być problem, bo do ubezpieczenia przypisany jest imei smartfona, który był sparowany jakby z kartą w czasie zawierania umowy na SC. Zmienić tego bez zmiany umowy na numer, nie idzie
Ubezpieczenia nie bierzesz na aparat i do niego włożonej SIM-ki, a na numer z SIM+ką włożoną do smartfona
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Imei telefonu problem
No to co w takim razie mogę zrobić? Telefon do naprawy s 23+
A ubezpieczenie niby płacę na s8 to są jakieś jaja normalnie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Imei telefonu problem
@Mordziaty1napisał(-a)No to co w takim razie mogę zrobić?
....
Wygląda na to że nic.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Imei telefonu problem
@Mordziaty1 no...podstawowym błędem jest włączanie SC i jego wyłączanie w momencie zawarcia umowy lojalnościowej ( bo ja wyłączyłem na czasie nieokreślonym) lub przedłużeniem tejże.
Aktywacja odbywa się poprzez czytanie do jakiego smartfona włożona jest SIM-ka w momencie aktywacji asC, lub przedłużenia umowy i nie ma przekazania SC na inny smartfon np w przypadku całkowitego uszkodzenia w trakcie jej trwania.
Ja miałem ubezpieczenie na numerze w Motoroli, zmieniłem na Samsunga i ubezpieczenia dalej miałem nią Moto...
W tym miesiącu zrezygnowałem, bo Moto już w muzeum...a przedłużać numeru na lojalkę mi się nie opłaca
Co poradzę? Wizytę w salonie, wyjaśnienie problemu ze wskazaniem na zdjęcie jednego SC na jenej SIM, a włączenie na drugim..
Ewentualnie pismo reklamacyjne, które możesz zostawić w salonie z opisem sprawy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Imei telefonu problem
Dziekuje za komentarz teraz już zrozumiałem oco chodzi.
I tak zrobię jak pojadę do salonu. Dziekuje