Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nowe stawki w roamingu w Orange od 15 czerwca 2017 roku

ROZWIĄZANE

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32524
  • 37143
  • 1374

Nowe stawki w roamingu w Orange od 15 czerwca 2017 roku

To ja nie wiem co doradzić. Po 4 miesiącach możesz nie mieć już no-limit. Więc jak dla mnie lojalka odpada. Ew. skorzystaj z abo z submarki Orange czyli nju - tam nie ma lojalek.

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 0

Nowe stawki w roamingu w Orange od 15 czerwca 2017 roku

tz. źle cię zrozumiałem, jestem kierowcą i jestem trzy tygodnie za granicą i na tydzień zjeżdzam do Polski


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32524
  • 37143
  • 1374

Nowe stawki w roamingu w Orange od 15 czerwca 2017 roku

Okej. Ale nowe cenniki roamingu zawierają tzw FUP czyli po polsku politykę racjonalnego korzystania. Jeśli w ciągu 4 miesięcy jesteś więcej niż połowę czasu za granicą (a w Twoim wypadku chyba tak będzie), możesz nie mieć już no-limit i płacić po stawkach z unijnego rozporządzenia (tak jest w każdej sieci, nie tylko w Orange). Niestety nie wiemy jak "w praniu" operatorzy zaczną to wykorzystywać. Dlatego wzięcie lojalki np. na 2 lata jest wg mnie ryzykowne.

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 6
  • 0

Nowe stawki w roamingu w Orange od 15 czerwca 2017 roku

Witaj kolego po fachu ... Sam jestem ciekaw jak to będzie po 15 czerwca . Mam taryfę Orange biz eurpoejski (służbowa , nie moja) i w kraju mam 20 GB internetu, zaś w EU mam 300 MB póki co . Czytając cennik usług w roamingu dla firm po 15. 06 powinienem mieć 6,48 GB w strefie 1 

http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2006016/4108321262.pdf

Z drugiej strony mam pytanie jak ty chcesz legalnie pracowować 3 tyg poza granicami kraju ???? Ja przynajmniej mam ten problem z głowy bo każdy weekend jestem w domu .