Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nicesportspl.com

ROZWIĄZANE

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 61
  • 32
  • 0

Nicesportspl.com


Sara1 napisał(-a):

Witam,

również dokonałam subskrypcji na portalu nicesportspl.com. 


Problem w tym, że wielu z nas tego nie zrobiło. Lub przypadkiem. Przycisków i weryfikacji nie było.

 


Sara1 napisał(-a): Ja nie miałam żadnego problemu z wyłaczeniem subskrypcji ani odzyskaniem pobranych opłat.

Dodatkowo jest podany adres email anuluj@aw2000.com i darmowy numer telefonu 0048800012023 w razie jakichkolwiek pytań, czy wątpliwości.

pozdrawiam 

 


A jak wyglądała procedura odzyskania pobranej opłaty? Ja wyłączyłem subskrypcję usługi poprzez zablokowanie usług elektronicznych w Orange, wysłałem maila pod anuluj@aw2000.com, dostałem potwierdzenie otrzymania (automat), następnie odpowiedź o anulowaniu subskrypcji, ale opłata jak wisiała tak wisi. Może trzeba czasu?

 


Sara1 napisał(-a):
Po przeczytaniu regulaminu jasno wynika, by móc korzystać z zawartośći tej strony, należy kliknąć przycisk "AKCEPTUJĘ I PŁACĘ" .

 


To akurat nie jest takie jasne. Nic nie naciskałem, prawdopodobnie wyłączyłem krzyżykiem reklamę lub tapnąłem w samą reklamę starając się przesunąć stronę i stało się. Problem w tym, że nie było żadnej weryfikacji. W życiu nie korzystałbym z takich informacji i to płatnych.

Pozdrawiam

 

 

 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 15
  • 7
  • 0

Nicesportspl.com

Niestety, przyszła dzisiaj faktura z doliczonym tym ******.

Widzę tutaj coraz większy ruch.

Wszyscy sobie zamówiliście hymny Realu Madryt za 21 zł co 7dni?? hehehehe dobre.

Czyli najpierw okradali ludzi w Hiszpanii, teraz w Polsce wszystko jasne.

Czekam jeszcze na odpowiedz z Orange, ale moje dni w tej sieci są policzone, 1 i pół miesiąca.

 

 

 

 


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

Piotrekk85 masz rację, że trzeba odróżnić dostawcę usług od pośrednika płatności. Większość z poszkodowanych tu osób nie zamawiała usługi, w związku z czym nie reklamuje usługi tylko sama płatność. Posługując się Twoim przykładem, to jeśli zamawiałam usługę u szewca, a bank zapłacił za tę usługę z mojego konta a usługa jest źle wykonana to oczywiście reklamacja do szewca. Jednak, jeśli szewc sam udał się do banku i zażądał moich pieniędzy bez żadnego potwierdzenia ode mnie, bez mojej wiedzy, zlecenia to reklamacja do banku. Oczywiście szewc mógł oszukać także bank, ale wtedy tym bardziej bank powinien podjąć kroki by wyjaśnić tę sytuację.

 

Ustalmy, ze wątek dotyczy osób, które nie zamawiały usługi, nie klikały żadnego zamawiam i płacę, a zostały obciążone opłatą. Nie rozumiem dlaczego orange nie zależy na wyjaśnieniu sprawy. Rozwiązanie, które podaje Pan Artur nie dotyczy problemu, który pojawił się w wątku. Wiele wskazuje, że to oszustwo...

 

Panie Arturze, ponownie proszę o odpowiedź na moje pytanie, na jakiej podstawie dokonujecie potrąceń? Twierdzi Pan, że uważnie czytacie każdy komentarz i zależy Wam na naszym zaufaniu, zapewnił Pan, że bardzo poważnie traktujecie wszystkie zgłoszenia, dlaczego więc nikt z zespołu orange nie odpowiada na pytania i wątpliwosci użytkowników?


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 74
  • 15
  • 0

Nicesportspl.com

Bardzo słuszna uwaga. Ja czekam na fakturę, i po lekturze tego wątku skłaniam się ku reklamacji właśnie pośrednictwa Orange - skandaliczna sprawa jeśli dolicza do rachunku niezamawianą usługę, bez jakiejkolwiek weryfikacji. Szczególnie, iż pracownik Orange przyznał w tym wątku sam, że w czasie, gdy doliczono mi płatność, firma hiszpańska miała gigantyczne problemy techniczne. Skoro miała problemy, płatność powinna być anulowana.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 74
  • 15
  • 0

Nicesportspl.com

"Otrzymaliśmy zapewnienie, że reklama nie będzie się wyświetlać do czasu naprawienia serwisu, a osoby, którym naliczono opłaty, a nie mogły skorzystać ze strony - otrzymają ich zwrot."

 

Serwis nie działał w czasie, kiedy naliczono mi opłatę więc to już wewnętrzna sprawa firmy Orange i firmy z którą podpisał umowę. Niech sobie  w spokoju wyjaśniają.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38815
  • 1388

Nicesportspl.com

@dytko, i tu pełna zgoda. Tylko czasy się zmieniają, jest coraz więcej wirtualnych spraw, treści cyfrowych i innych rzeczy... na to są odpowiednie ustawy, które w finale są uwzględnione w regulaminie odpowiedniej usługi. W przypadku "zapłać z orange" tę rolę operator ceduję na dostawcę usługi (czy to dobre czy złe to inny temat). On musisz przechowywać odpowiednie logi na tzw. trwałym nośniku cyfrowym (jeśli kogoś to technicznie interesuje jest to log wywołania zapytania do konkretnego serwera).

Podejrzewam, że ludzie z Orange jeszcze działają na zapleczu, bo oczywiście najłatwiej by było aby po stronie klienckiej anulować opłaty. Ale w przypadku usług elektrofonicznych są one przekazywane do dostawcy usługi (nie jak w przypadku np. sms premium że po odjęciu VAT 50% zostaje u operatora). I inne tego typu sprawy.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 74
  • 15
  • 0

Nicesportspl.com

Czyli Orange płaci z góry te wszystkie subskrypcje? W momencie przysłania mi SMS o opłacie robią przelew do klienta?


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

Ja rozumiem, że czasy się zmieniają i fajnie jest zapłacić za produkt, usługę, szybko i bez komplikacji, dlatego ochrona użytkowników nie powinna polegać na blokadach usług. Jednak szybko płacić za produkt faktycznie zamówiony, w przeciwnym razie każdy będzie mógł się upomnieć o moje pieniądze z konta....

 


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

Piotrekk85, możesz mi podpowiedzieć gdzie znajdę regulamin "zapłać z orange"?


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

Nicesportspl.com

Rzeczywiście wygodne płatności online w zdecydowanej większości przypadków sprawdzają się świetnie, tak np. wygląda to dla użytkowników Xboxa:
https://youtu.be/ZSSdWstBJW8

Ponieważ zgłosiliście nam wątpliwości odnośnie działania płatności dla usługi Nicesportspl.com to od razu zajęliśmy się wyjaśnieniem tej sprawy i ze względu na Wasze obiekcje możliwość zamówienia tej usługi została wstrzymana. Co do już naliczonych opłat to proszę dajcie nam jeszcze chwilę, dopracowujemy szczegóły rozliczeń i dam Wam tutaj o wszystkim znać.