- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Sara1 napisał(-a):Witam,
również dokonałam subskrypcji na portalu nicesportspl.com.
Problem w tym, że wielu z nas tego nie zrobiło. Lub przypadkiem. Przycisków i weryfikacji nie było.
Sara1 napisał(-a): Ja nie miałam żadnego problemu z wyłaczeniem subskrypcji ani odzyskaniem pobranych opłat.Dodatkowo jest podany adres email anuluj@aw2000.com i darmowy numer telefonu 0048800012023 w razie jakichkolwiek pytań, czy wątpliwości.
pozdrawiam
A jak wyglądała procedura odzyskania pobranej opłaty? Ja wyłączyłem subskrypcję usługi poprzez zablokowanie usług elektronicznych w Orange, wysłałem maila pod anuluj@aw2000.com, dostałem potwierdzenie otrzymania (automat), następnie odpowiedź o anulowaniu subskrypcji, ale opłata jak wisiała tak wisi. Może trzeba czasu?
Sara1 napisał(-a):
Po przeczytaniu regulaminu jasno wynika, by móc korzystać z zawartośći tej strony, należy kliknąć przycisk "AKCEPTUJĘ I PŁACĘ" .
To akurat nie jest takie jasne. Nic nie naciskałem, prawdopodobnie wyłączyłem krzyżykiem reklamę lub tapnąłem w samą reklamę starając się przesunąć stronę i stało się. Problem w tym, że nie było żadnej weryfikacji. W życiu nie korzystałbym z takich informacji i to płatnych.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Niestety, przyszła dzisiaj faktura z doliczonym tym ******.
Widzę tutaj coraz większy ruch.
Wszyscy sobie zamówiliście hymny Realu Madryt za 21 zł co 7dni?? hehehehe dobre.
Czyli najpierw okradali ludzi w Hiszpanii, teraz w Polsce wszystko jasne.
Czekam jeszcze na odpowiedz z Orange, ale moje dni w tej sieci są policzone, 1 i pół miesiąca.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Piotrekk85 masz rację, że trzeba odróżnić dostawcę usług od pośrednika płatności. Większość z poszkodowanych tu osób nie zamawiała usługi, w związku z czym nie reklamuje usługi tylko sama płatność. Posługując się Twoim przykładem, to jeśli zamawiałam usługę u szewca, a bank zapłacił za tę usługę z mojego konta a usługa jest źle wykonana to oczywiście reklamacja do szewca. Jednak, jeśli szewc sam udał się do banku i zażądał moich pieniędzy bez żadnego potwierdzenia ode mnie, bez mojej wiedzy, zlecenia to reklamacja do banku. Oczywiście szewc mógł oszukać także bank, ale wtedy tym bardziej bank powinien podjąć kroki by wyjaśnić tę sytuację.
Ustalmy, ze wątek dotyczy osób, które nie zamawiały usługi, nie klikały żadnego zamawiam i płacę, a zostały obciążone opłatą. Nie rozumiem dlaczego orange nie zależy na wyjaśnieniu sprawy. Rozwiązanie, które podaje Pan Artur nie dotyczy problemu, który pojawił się w wątku. Wiele wskazuje, że to oszustwo...
Panie Arturze, ponownie proszę o odpowiedź na moje pytanie, na jakiej podstawie dokonujecie potrąceń? Twierdzi Pan, że uważnie czytacie każdy komentarz i zależy Wam na naszym zaufaniu, zapewnił Pan, że bardzo poważnie traktujecie wszystkie zgłoszenia, dlaczego więc nikt z zespołu orange nie odpowiada na pytania i wątpliwosci użytkowników?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Bardzo słuszna uwaga. Ja czekam na fakturę, i po lekturze tego wątku skłaniam się ku reklamacji właśnie pośrednictwa Orange - skandaliczna sprawa jeśli dolicza do rachunku niezamawianą usługę, bez jakiejkolwiek weryfikacji. Szczególnie, iż pracownik Orange przyznał w tym wątku sam, że w czasie, gdy doliczono mi płatność, firma hiszpańska miała gigantyczne problemy techniczne. Skoro miała problemy, płatność powinna być anulowana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
"Otrzymaliśmy zapewnienie, że reklama nie będzie się wyświetlać do czasu naprawienia serwisu, a osoby, którym naliczono opłaty, a nie mogły skorzystać ze strony - otrzymają ich zwrot."
Serwis nie działał w czasie, kiedy naliczono mi opłatę więc to już wewnętrzna sprawa firmy Orange i firmy z którą podpisał umowę. Niech sobie w spokoju wyjaśniają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Podejrzewam, że ludzie z Orange jeszcze działają na zapleczu, bo oczywiście najłatwiej by było aby po stronie klienckiej anulować opłaty. Ale w przypadku usług elektrofonicznych są one przekazywane do dostawcy usługi (nie jak w przypadku np. sms premium że po odjęciu VAT 50% zostaje u operatora). I inne tego typu sprawy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Czyli Orange płaci z góry te wszystkie subskrypcje? W momencie przysłania mi SMS o opłacie robią przelew do klienta?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Ja rozumiem, że czasy się zmieniają i fajnie jest zapłacić za produkt, usługę, szybko i bez komplikacji, dlatego ochrona użytkowników nie powinna polegać na blokadach usług. Jednak szybko płacić za produkt faktycznie zamówiony, w przeciwnym razie każdy będzie mógł się upomnieć o moje pieniądze z konta....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Piotrekk85, możesz mi podpowiedzieć gdzie znajdę regulamin "zapłać z orange"?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
https://youtu.be/ZSSdWstBJW8
Ponieważ zgłosiliście nam wątpliwości odnośnie działania płatności dla usługi Nicesportspl.com to od razu zajęliśmy się wyjaśnieniem tej sprawy i ze względu na Wasze obiekcje możliwość zamówienia tej usługi została wstrzymana. Co do już naliczonych opłat to proszę dajcie nam jeszcze chwilę, dopracowujemy szczegóły rozliczeń i dam Wam tutaj o wszystkim znać.