Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nicesportspl.com

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Nicesportspl.com

Czyli jak przejdziesz obok terminala tez pobierze pieniądze czy trzeba cos zrobić jak wyciągnąć kartę z portfela ?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Nicesportspl.com

@Anonim: chodzi mi tylko o to, że potwierdzenie zakupu usług elektronicznych jest na mój Orange. Tak samo jak płacisz kartą jest wydruk na terminalu w sklepie. I tylko świstek musi przechować sklep. I teraz najciekawsze? A jak właściciel karty z kartą jest zupełnie w innym miejscu? To już zupełnie inny temat. Ponieważ oszustw i nieuczciwości było wiele już 15 lat temu, więc przepisy są dobrze rozwinięte na ten temat. Tylko czy to robiły banki? Nie. Nieuczciwe punkty z terminalami.


@vdsl2: jeśli czytnik kart jest włączony, to może Cię skasować. Zależy z czego i jak gruby (w sensie materiału) masz portfel. 


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

A mi nie chodzi o to, bym to ja ustalała odpowiedzialność, zwróciłam się z tym do orange, bo oni potrącili mi kasę. Jeśli u nich było ok, tzn., że oni też zostali oszukani i w ich interesie także jest wyjaśnienie sytuacji. Czy bład techniczny to był czy świadoma działalność firmy zewnętrznej. Jeżeli terminal jest zepsuty lub ustawiony celowo by ściągać kasę, to wszystkim bankom zależy by je wyeliminować. A tu są potrzebne info od klientów. Potrzebna jest współpraca, żeby wyeliminować i błędy techniczne i oszustwa.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Nicesportspl.com

Sęk w tym że regulamin jest na dziś taki a nie inny. I wskazana forma reklamacji - do dostawcy.

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

 z regulaminu, do którego link podałeś Piotrekk85:
 
"REKLAMACJE
1.Reklamacją jest zgłoszenie przez Użytkownika niezadowolenia lub roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przez Operatora Usługi Dostępu.
2. Reklamacje mogą być składane w terminie 12 miesięcy od ostatniego dnia okresu rozliczeniowego, w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu Usługi Dostępu, lub od dnia, w którym Usługa Dostępu została nienależycie wykonana lub miała być wykonana lub od dnia doręczenia rachunku za Usługę Dostępu.
3. Reklamacje można zgłaszać telefonicznie, pisemnie, osobiście, pocztą, faksem lub poprzez formularz zgłoszeniowy na www.orange.pl./mojorange oraz w każdym salonie Orange i salonie partnera Orange (punkty sprzedaży i obsługi).
4.Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 30 dni od ich otrzymania.
5.Odrzucenie reklamacji złożonej po terminie lub negatywne rozpatrzenie reklamacji nie wpływa na możliwość dochodzenia przez Użytkownika roszczeń na zasadach określonych w przepisach prawa, w tym na drodze sądowej"
 
Czy jeszcze czegoś nie rozumiem...?

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Nicesportspl.com

@dytko: okej. Ale to co większość osób zgłasza to "aktywowano mi usługi, której nie zamawiałem". Albo formalniej: nie kliknąłem na guzik "zamawiam i płacę" a doszło do aktywacji usługi nicesportspl.com - i dalej odnośmy się tylko do tej sytuacji.

Paragraf 3 reguluje sposób zawarcia umowy. Jest mowa że dzieje się to na "Platformie". Na początku jest słownik pojęć "Platforma: zautomatyzowana platforma komunikacyjna (m.in. strona www, WAP, aplikacja mobilna), pozostająca pod kontrolą Dostawcy, umożliwiająca dostęp Użytkownika do Produktów;"

A potem paragraf 7:
"Jeżeli przepisy obowiązującego prawa odrębne regulaminy nie stanowią inaczej, Operator nie ponosi odpowiedzialności za naruszenie umowy łączącej Użytkownika z Dostawcą, w szczególności za wady Produktu lub wadliwości w funkcjonowaniu Platformy, chyba że okoliczności te wynikły z winy Operatora. Roszczenia wynikające z powyższych okoliczności
przysługują Użytkownikowi wobec Dostawcy świadczącego Produkt i zapewniającego Platformę."

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

Platforma działa pod kontrolą dostawcy, ale umowę zawieram z operatorem i dopiero zawarcie umowy z operatorem o świadczenie Usługi Dostępu skutkuje zawarciem umowy przeze mnie z dostawcą. Nie uważam bym zawierała umowę z operatorem. Jeśli ten błąd powstał na skutek wadliwego działania platformy, a operator dokonał takiego wyboru by skorzystać z tej platformy to uważam, że zadaniem właśnie operatora jest wyjaśnienie mi tej całej sytuacji.

 

 

 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Nicesportspl.com

@dytko: a kiedy zawarłeś umowę z operatorem na świadczenie usługi dostępu?

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

Ja uważam, że nie zawierałam

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Nicesportspl.com

Bo nie zawarłeś takiej umowy z operatorem. Umowa na usługi elektroniczne zgodnie z regulaminem jest zawierana z dostawcą.