- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Piotrekk85 napisał(-a):
A jak kupujesz coś w internecie np. na allegro i płacisz szybkim przelewem. Na wyciągu z konta nie masz danych sprzedawcy z allegro tylko zwykle PAYU, który jest pośrednikiem. I podobną rolę ma tu Orange - jest pośrednikiem.
Bardzo dobry przykład - kupując w ten sposób mam KUPĘ (za przeproszeniem) czasu na zastanowienie się zanim nacisnę "ZAPŁAĆ". Ba na wycofanie się. Allegro daje mi DUŻO czasu. A tu nic takiego nie było. I NA TO WSZYSCY MY TU WSKAZUJEMY. NIKT NIE WSKAZUJE, ŻE NIE MOŻE (z lipnego) SERWISU KORZYSTAĆ. NIC NAS TEN SERWIS NIE OBCHODZI. Ktoś opisywał podobne działanie Orange w Hiszpanii (przypadek?). Odnieś się do tego. ZROZUM.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Piotrekk85 napisał(-a):
I to jest dobry postulat. Można też zrobić jak na Allegro program ochrony kupujących usługi elektroniczne itp itd.
O właśnie o tym piszę. W przypadku omawianej usługi nie ma. Jak myślisz ile orange dostanie z 20,91?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Nie wiemy co jest w umowie między dostawcą usługi a Orange, ale wygląda trochę jakby Orange było przedstawicielem tej Hiszpańskiej firmy na Polskę... Najbardziej jednak zastanawia mnie rozbieżność między opisywanymi sposobami aktywowania usługi, czy faktycznie dało się to zrobić tylko poprzez próbę zamknięcia reklamy, czy jednak zawsze było coś w stylu: "zamawiam (kupuję) i płacę".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
A jakie rozbieżności były? Nikt nic nie klikał a musi zapłacić. Może coś mi umknęło? Ktoś rejestrował się (Piotrekk85 dla sprawdzenia) i ma pretensję? Zostaliśmy zarejestrowani bez naszej wiedzy i chęci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Piotrekk 85 "Sfera doliczana opłat (nie będących usługami telekomunikacyjnymi) do rachunku jest regulowana poprzez regulamin "zamów z Orange", którego do końca nie chcecie przeczytać."
Sam mówisz, że regulamin przewiduje guzik "zamawiam i płacę", u nas tego guzika nie było, więc o co chodzi? kto postąpił niezgodnie z regulaminem? przecież nie użytkownicy, którzy tu się skarżą. Rozumiem, że wiele rzeczy odbywa się automatycznie, ale nie wszystko, nawet regulamin przewiduje zapytanie użytkownika o zgodę przynajmniej w jednym miejscu.
Piotrkk85 "Poza tym jeśli ktoś podważa sam fakt aktywacji, to warto mieć jakiś dowód, najprościej w postaci historii przeglądarki i go udostępnić w jakiejś formie (oczywiście nie tutaj), tylko dostawcy usług."
Nie zgodzę się z Tobą.Jeżeli składam reklamację odnośnie prawidłowości potrącenia pieniędzy z mojego konta to Orange powinno przedstawić dowód, że mogło tak zrobić. Analogicznie w banku...dokonano przelewu, składam reklamację, pokazują mi dyspozycję z moim podpisem...jeżeli uważam, że podpis jest nie mój składam doniesienie na Policję, a bank też dokłada starań, by sprawdzić sytuację....To nie ja mam udowodnić, że czegoś nie zrobiłam...to Orange musi odwodnić, że miało takie prawo w moim przypadku, a jeśli dostali nieprawdziwe informacje od firmy zewnętrznej może wspólnie powinniśmy zawiadomić o możliwości popełnienia przestępstwa przez firmę zewnętrzną....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Okej, ale w przypadku usług elektronicznych potwierdzenia zamówień powinny być dostępne z poziomu Mój Orange w zakładce związane ze statusem zleceń. Usługi cyfrowe są nieco inaczej regulowane. Podobna sytuacja ma miejsce gdy płacicie zbliżeniowo w sklepie. Nikt nie musi tego nagrywać na kamerę, wystarczy potwierdzenie "po".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Mi nie chodzi o kto powinien się tym zająć, ale kto ponosi odpowiedzialność? Sklep.
Bo mieszacie dwie sprawy:
1) kto powinien wyjaśnić sprawę - i tu można mieć oczekiwanie do operatora - choć na dziś regulamin zamów z Orange zwalnia z obowiązku wyjaśnienia sprawy przez Orange.
2) kto odpowiada - dostawca usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
@Piotrekk85, czytam i patrzę z boku na to, o czym piszesz, cytuję:"Okej, ale w przypadku usług elektronicznych potwierdzenia zamówień powinny być dostępne z poziomu Mój Orange w zakładce związane ze statusem zleceń". A były zlecenia z ich strony, czy może chytry majstersztyk na przełomie? Klienci mogli być w szampańskim nastroju, ale świadomość ich nie opuściła.