Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nicesportspl.com

ROZWIĄZANE

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 61
  • 32
  • 0

Nicesportspl.com


Piortr napisał(-a):

Otrzymałem dzisiaj odpowiedź na reklamację złożoną do Orange:

large.png


To jest odpowiedź od Orange na reklamację. Też to dostałem.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 1
  • 0

Nicesportspl.com

Bo to ich strona.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Nicesportspl.com

@Sylar: bo tu jest pomieszanie z poplątaniem. Nie wiem czy zdarza Ci się korzystać z usług w życiu np. szewca, teatru, kina i wielu innych. Czy macie pretensje do NBP że drukuje pieniądze? czy do szewca że źle wykonał usługę? Trzeba odróżnić dostawcę usług od pośrednika płatności, co większość osób nie potrafi zrozumieć.

Przykłady z innych sieci:
https://forumplay.pl/showthread.php/34845-naliczenie-na-fakturze?highlight=dopisz+rachunku
https://forumplay.pl/showthread.php/31718-Dopisz-do-rachunku-Play-Pro%C5%9Bba-o-pomoc?highlight=dopi...
https://www.spidersweb.pl/2014/12/prenumerata-sms-aktywacja-przez-internet.html
http://boberzkonfitura.blog.onet.pl/2013/08/29/t-mobile-poluje-na-jelenie/

Usług podobnych jest bardzo wiele i trzeba je blokować. I od razu radzę zablokować Mobile Connect jak pojawi się w najbliższych miesiącach.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 74
  • 15
  • 0

Nicesportspl.com

Jako klienci firmy Orange mamy prawo domagać się, żeby nie POŚREDNICZYŁA w tego typu nieuczciwych praktykach?

 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Nicesportspl.com

@Manito - okej, ale czy wszyscy klienci będą tego chcieli? Chociażby po tym forum widać, że niektórzy narzekają na za małe limity, albo że chcą kupić a nie działa. Kto chce korzysta, kto nie chce nie korzysta. Sensownym postulatem jest domyślna blokada, ale pewnie logistycznie może być trudne do zrealizowania.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 74
  • 15
  • 0

Nicesportspl.com

Nie widziałem tu nikogo, kto by narzekał, że NIE UDAŁO mu się zakupić usług nicesportspl. albo że bardzo chicał, ale miał za mały limit. 🙂


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Nicesportspl.com


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 1
  • 0

Nicesportspl.com

Witam,

również dokonałam subskrypcji na portalu nicesportspl.com. Jest to portal który oferuje swoim użytkownikom treści o tematyce sportowej.

Po przeczytaniu regulaminu jasno wynika, by móc korzystać z zawartośći tej strony, należy kliknąć przycisk "AKCEPTUJĘ I PŁACĘ" .Natomiast o wyłączeniu subskrybcji, w regulaminie wskazano, że w ciągu 2 miesięcy od subskrybcji, można odstąpić od umowy i Astral Worldwild zwraca wszelkie koszty poniesione w związku z tym. Ja nie miałam żadnego problemu z wyłaczeniem subskrypcji ani odzyskaniem pobranych opłat.

Dodatkowo jest podany adres email anuluj@aw2000.com i darmowy numer telefonu 0048800012023 w razie jakichkolwiek pytań, czy wątpliwości.

pozdrawiam 

 


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

Sara1 w jakim czasie Astral Worldwild odpowiedział na e-maila i zwrócił pieniądze? czy klikałaś przycisk akceptuję i płacę, czy też jak większość z nas "otrzymałaś" usługę "na siłę"? Będę wdzięczna za odpowiedź


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 61
  • 32
  • 0

Nicesportspl.com


Piotrekk85 napisał(-a):
Ale z innymi usługami już tak np. https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Miesi%C4%99czny-limit-Google-Play/m-p/46960#M5803

W przypadku usługi ASTRAL WORLDWIDE limit wynosi 60 zł (przynajmniej tak jest napisane w bieżącym wykorzystaniu. Ciekawe jak to jest skalkulowane gdy cena za 7 dni to 20,91 zł?