Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Komisja ds Etyki Orange Polska


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 2
  • 0

Komisja ds Etyki Orange Polska

Czy ktoś z Was próbował już interwencji w Komisji ds. Etyki Orange Polska? Mam na myśli przypadki nierzetelnych praktyk ze strony firmy w stosunku do klienta indywidualnego. Chciałbym wykorzystać wszelkie możliwości przed skierowaniem sprawy do UOKiK. Wiele wskazuje na to, że reklamacja oraz kontakt z rzecznikiem praw klienta Orange nie odniosły skutku.

3 ODPOW. 3

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Komisja ds Etyki Orange Polska

Czy oczekujesz pomocy w indywidualnej sprawie czy masz jakiś nieindywidualny przypadek? Czy zależy Ci na czasie? Postępowanie przed komisją etyki w Orange trochę trwają i nie ma na to norm czasowych.

Poza tym UOKiK zwykle nie zajmuje się indywidualnymi sprawami. Oczywiście Twoje pismo będzie przesłane do operatora ale bez żadnego specjalnego trybu. Lepiej zwrócić się o interwencję do prezesa UKE. W nie-indywidualnych sprawach jak najbardziej UOKiK jest dobrym adresatem.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 2
  • 0

Komisja ds Etyki Orange Polska

Dzięki za dodatkowe informację. Sprawa ma charakter indywidualny, więc masz rację, że tutaj uprawnienia UOKiK mogą być ograniczone.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Komisja ds Etyki Orange Polska

Osobiście radziłbym w indywidualnej sprawie skorzystać z wniosku o interwencję prezesa UKE lub postępowania ADR https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm
Na to są odpowiednie "ramy czasowe". W innymi bywa różnie.
Tu masz info kiedy może być interwencja https://cik.uke.gov.pl/uslugi-teleko/dochodzenie-roszczen/interwencje/ a kiedy ADR https://cik.uke.gov.pl/uslugi-teleko/dochodzenie-roszczen/pozasadowe-rozwiazywanie-sporow-adr-tele/