15-09-2018
16:24
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-09-2018
16:24
Komisja ds Etyki Orange Polska
Czy ktoś z Was próbował już interwencji w Komisji ds. Etyki Orange Polska? Mam na myśli przypadki nierzetelnych praktyk ze strony firmy w stosunku do klienta indywidualnego. Chciałbym wykorzystać wszelkie możliwości przed skierowaniem sprawy do UOKiK. Wiele wskazuje na to, że reklamacja oraz kontakt z rzecznikiem praw klienta Orange nie odniosły skutku.
Etykiety:
3 ODPOW. 3
15-09-2018
16:34
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-09-2018
16:34
Komisja ds Etyki Orange Polska
Czy oczekujesz pomocy w indywidualnej sprawie czy masz jakiś nieindywidualny przypadek? Czy zależy Ci na czasie? Postępowanie przed komisją etyki w Orange trochę trwają i nie ma na to norm czasowych.
Poza tym UOKiK zwykle nie zajmuje się indywidualnymi sprawami. Oczywiście Twoje pismo będzie przesłane do operatora ale bez żadnego specjalnego trybu. Lepiej zwrócić się o interwencję do prezesa UKE. W nie-indywidualnych sprawach jak najbardziej UOKiK jest dobrym adresatem.
Poza tym UOKiK zwykle nie zajmuje się indywidualnymi sprawami. Oczywiście Twoje pismo będzie przesłane do operatora ale bez żadnego specjalnego trybu. Lepiej zwrócić się o interwencję do prezesa UKE. W nie-indywidualnych sprawach jak najbardziej UOKiK jest dobrym adresatem.
16-09-2018
14:07
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-09-2018
14:07
Komisja ds Etyki Orange Polska
Dzięki za dodatkowe informację. Sprawa ma charakter indywidualny, więc masz rację, że tutaj uprawnienia UOKiK mogą być ograniczone.
16-09-2018
14:26
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-09-2018
14:26
Komisja ds Etyki Orange Polska
Osobiście radziłbym w indywidualnej sprawie skorzystać z wniosku o interwencję prezesa UKE lub postępowania ADR https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm
Na to są odpowiednie "ramy czasowe". W innymi bywa różnie.
Tu masz info kiedy może być interwencja https://cik.uke.gov.pl/uslugi-teleko/dochodzenie-roszczen/interwencje/ a kiedy ADR https://cik.uke.gov.pl/uslugi-teleko/dochodzenie-roszczen/pozasadowe-rozwiazywanie-sporow-adr-tele/
Na to są odpowiednie "ramy czasowe". W innymi bywa różnie.
Tu masz info kiedy może być interwencja https://cik.uke.gov.pl/uslugi-teleko/dochodzenie-roszczen/interwencje/ a kiedy ADR https://cik.uke.gov.pl/uslugi-teleko/dochodzenie-roszczen/pozasadowe-rozwiazywanie-sporow-adr-tele/