- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Digital care - zepsuli telefon reklamacja
► Temat został przeniesiony z kategorii Abonament (etykiety: telefon, inna dot. abonamentu) - Moderator Wiktor ◄
Witam,
może znajdzie się ktoś kto miał podobny problem. Ubezpieczenie smart care - urządzenie samsung s8, naprawę zaakceptowano, "naprawiono" wyświetlacz, ale po naprawie nie działa ładowanie (komunikat"zbyt niska temperatura urządzenia, ładowanie wstrzymane"). teraz zaczęły się schody i wysyłanie od Annasza do kajfasza, nikt nic nie wie, infolinie zbywają i odsyłaja do pisania reklamacji mailowo, brak potwierdzenia przeczytania tych reklamacji. Co robić w takiej sytuacji, do kogo się zwrócic? dodam że ubezpieczenie płacę co miesiąc, dodatkowo musiałam zapłacic za naprawę wyświetlacza sporą kwotę, a zwrócili mi telefon który się nie ładuje!!! dziękuję z góry za wszelką pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Digital care - zepsuli telefon reklamacja
Edit: zakup był na firmę czy osobę prywatną?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Digital care - zepsuli telefon reklamacja
🙂 jestem nowa także dobiero się uczę :-p, abonament na firmę, myśle że to nie ma dużego znaczenia dla ubezpieczalni i serwisu który naprawiał samsunga... procedury są te same, jesli chodzi o kontakt z infolinią smart care.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Digital care - zepsuli telefon reklamacja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Digital care - zepsuli telefon reklamacja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Digital care - zepsuli telefon reklamacja
Myślę tak samo. Wciskać, czy jak się to szumnie i elegancko nazywa, "podsunąć pod nos" umowę...byleby podpisy się zgadzały. Reszta, to nie nasza broszka.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Digital care - zepsuli telefon reklamacja
@iwonas80 hej, jak napisałaś reklamacje to muszą się do niej odnieść i pewnie dostaniesz odpowiedz, czasami trzeba wysłać telefon do serwisu jeszcze raz, w Regulaminie jest wszystko opisane, a tak na marginesie Orange Smart Care to jest dodatkowa usługa na wymianę samego wyświetlacza, nie jest to ubezpieczenie,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Digital care - zepsuli telefon reklamacja
trzeba czytać co się podpisuje, a nie mieć pretensje ze się podpisało a nie wie się co. każdy jest sam kowalem własnego losu, ale jak to się mówi Polak mądry po szkodzie 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Digital care - zepsuli telefon reklamacja
wszystko to wiedziałam, tym bardziej orange sprzedając taki smartfon jakim jest samsung s8 i wciskajac tą usługę ochrony wyswietlacza, powinien informowac ze trzeba bedzie dopłacac grube pieniądze. Miałam uszkodzony wyswietlacz a i tak musiałam kupę szmalu dopłacac bo w samsungach muszą wymienic WSZYSTKO-ŁACZNIE Z OBUDOWĄ, do której tak na marginesie nie podali numeru seryjnego. Batreie wymienili na jakąs chinską, bo zwrócili zepsuty telefon. Reklamacji nie złozyłam, szybciej naprawili mi serwisanci Samsunga w ramach gwarancji. Nie bede pisać co mówili na temat tego w jakim stanie otrzymalam telefon od dogital care.