5
Postów
4
Kudo
0
Rozwiązania
1 like
1 odpowiedź
Pierwsze lądowanie
05-07-2018 17:40
trzeba czytać co się podpisuje, a nie mieć pretensje ze się podpisało a nie wie się co. każdy jest sam kowalem własnego losu, ale jak to się mówi Polak mądry po szkodzie 🙂
05-07-2018 12:52
@Kamila7 hej Kamila, z tego co wiem wszystkie telefony są naprawiane w serwisach, a nie w Digital Care, bo ten zwyczajnie serwisem nie jest:Administrator – Digital Care sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-146), przy ul. 17 Stycznia 48, wpisana do rejest [...]
05-07-2018 12:23
@iwonas80 hej, jak napisałaś reklamacje to muszą się do niej odnieść i pewnie dostaniesz odpowiedz, czasami trzeba wysłać telefon do serwisu jeszcze raz, w Regulaminie jest wszystko opisane, a tak na marginesie Orange Smart Care to jest dodatkowa usługa na [...]
05-07-2018 12:52
@Kamila7 hej Kamila, z tego co wiem wszystkie telefony są naprawiane w serwisach, a nie w Digital Care, bo ten zwyczajnie serwisem nie jest:Administrator – Digital Care sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-146), przy ul. 17 Stycznia 48, wpisana do rejest [...]
27-06-2018 11:36
@Anonim hej zaciekawił mnie ten wątek, sprawdziłem na stronie Orange i chyba chodzi o dodatkową Usługę, wiec nie ma znaczenia kto i jak uszkodził tylko co uszkodził 🙂 załączam link do Regulaminu który znalazłem, warto przeczytać http://www.orange.pl/ocp- [...]
27-06-2018 11:26
@Eryk1515 sam napisałeś że telefon się wygiął, to i pewnie płyta się wygięła, więc prawo fizyki się kłania, nie da się przykleić prostego wyświetlacza do czegoś co jest wygięte, za błędy się płaci niestety. Przekonałem się o tym na własnej skórze bo miałe [...]