5
Postów
0
Kudo
0
Rozwiązania
1 odpowiedź
1 temat
Pierwsze lądowanie
14-08-2018 13:36
Na infolinii digital Care nie można się dowiedzieć nic konkretnego! Po tym jak zwrócili mi "naprawiony telefon" który był w gorszym stanie niż jak go oddawałam, to nie było osoby kompetentnej do porozmawiania. Nikt nic nie wiedział. Ani jedna osoba nie był [...]
19-07-2018 14:43
wszystko to wiedziałam, tym bardziej orange sprzedając taki smartfon jakim jest samsung s8 i wciskajac tą usługę ochrony wyswietlacza, powinien informowac ze trzeba bedzie dopłacac grube pieniądze. Miałam uszkodzony wyswietlacz a i tak musiałam kupę szmalu [...]
12-06-2018 16:23
🙂 jestem nowa także dobiero się uczę :-p, abonament na firmę, myśle że to nie ma dużego znaczenia dla ubezpieczalni i serwisu który naprawiał samsunga... procedury są te same, jesli chodzi o kontakt z infolinią smart care.