Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak potwierdzenia e-mail po pomyślnym złożeniu zamówienia

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 9
  • 0

Brak potwierdzenia e-mail po pomyślnym złożeniu zamówienia

W dniu wczorajszym złożyłem zamówienie w e-sklepie na telefon bez abonamentu. Otrzymałem informację, że zamówienie zostało złożone pomyślnie, a urządzenie będzie dostępne w przeciągu 2-7dni roboczych w salonie do odbioru. Nie otrzymałem jednak żadnego potwierdzenia mailowego.

Dzwoniłem na infolinię oraz e-sklep i o tym zamówieniu nie ma żadnych informacji. Konsultant próbował złożyć analogiczne zamówienie, które już wymagało wpłaty własne w wysokości, argumentował ten fakt tym, że złożone zamówienie może wisi w systemie.

 

Czy powinienem spodziewać się realizacji tego zamówienia?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3234
  • 7563
  • 138

Brak potwierdzenia e-mail po pomyślnym złożeniu zamówienia

Poczekaj na maila do poniedziałku. 🙂 Prawdopodobnie jest wszystko ok.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3234
  • 7563
  • 138

Brak potwierdzenia e-mail po pomyślnym złożeniu zamówienia

Poczekaj na maila do poniedziałku. 🙂 Prawdopodobnie jest wszystko ok.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 9
  • 0

Brak potwierdzenia e-mail po pomyślnym złożeniu zamówienia

Przyszło potwierdzenie dziś rano, trafiło do spamu.