- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dniu wczorajszym złożyłem zamówienie w e-sklepie na telefon bez abonamentu. Otrzymałem informację, że zamówienie zostało złożone pomyślnie, a urządzenie będzie dostępne w przeciągu 2-7dni roboczych w salonie do odbioru. Nie otrzymałem jednak żadnego potwierdzenia mailowego.
Dzwoniłem na infolinię oraz e-sklep i o tym zamówieniu nie ma żadnych informacji. Konsultant próbował złożyć analogiczne zamówienie, które już wymagało wpłaty własne w wysokości, argumentował ten fakt tym, że złożone zamówienie może wisi w systemie.
Czy powinienem spodziewać się realizacji tego zamówienia?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poczekaj na maila do poniedziałku. 🙂 Prawdopodobnie jest wszystko ok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poczekaj na maila do poniedziałku. 🙂 Prawdopodobnie jest wszystko ok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak potwierdzenia e-mail po pomyślnym złożeniu zamówienia
Przyszło potwierdzenie dziś rano, trafiło do spamu.