- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
pocket loss
od dlugiego czasu dzwonie codziennie by ktos nareszcie naprawil moj problem
poprzez infolinie mowie dokladnie na czym polega problem po czym zostaje informowany ze technik zajmie sie moja sprawa
dostaje smsa ze technik jest w trakcie realizacji gdzie w tym samym momencie na stronie widnieje ze juz zostalo to naprawione
a nie dziala tak jak powinno nikt nawet nie raczy sie mnie spytac czy usluga faktycznie dziala poprawnie
internet strasznie pinguje przerywa traci predkosc i gubi pakiety
jesli chodzi o gry online to calkowicie to uniemozliwia bo "loss" jest na poziomie 15 %
dodam ze jestem polaczony kablem bezp do komputera
wszystkie przewody ok
wymienilem w salonie nowy modem (nic to nie dalo)
przy standardowym ustawieniu MTU 1500 pocket loss wynosi 4(100%)
odznaczenie czy wybor i konfiguracja polaczenia pod IPv4 czy tez IPv6 tez nic nie daje
czyli wina lezy tylko i wylacznie po stronie uslugodawcy
moja cierpliwosc sie juz konczy
________________
* Wstawiono grafikę dodaną jako załącznik oraz przeniesiono temat z działu Internet domowy – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
pocket loss
@YNWA1892 Jak ustawić MTU Internet, Przyspieszanie Tweaks.pl Zmień na 1490 na testy
Jaka to usługa i modem? Z tego co kojarzę, w modemach operatora MTU jest stałe...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
pocket loss
no tak...
zapomnialem dodac ze MTU zmienialem co 10 do testow i dodawalem 28
w chwili wprowadzenia niby wszystko ok ale po restarcie czyli po zapisaniu nowego MTU jest ten sam problem:
Pinging www.google.com [172.217.16.36] with 1500 bytes of data:
Packet needs to be fragmented but DF set.
Packet needs to be fragmented but DF set.
Packet needs to be fragmented but DF set.
Packet needs to be fragmented but DF set.
Ping statistics for 172.217.16.36:
Packets: Sent = 4, Received = 0, Lost = 4 (100% loss),
zmienialem MTU do wszystkich mozliwych wartosci to nic nie daje
orange neostrada 10
i tak wiem ze widnieje w tym co napisalem stary standardowy MTU 1500 ale przy zmianie nawet na 1350 po restarcie sie faktycznie na taka wartosc ustawia ale problem jest ten sam i komunikat
________________
* Scalenie wpisów – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
pocket loss
@YNWA1892 zerknij jeszcze na ten artykuł:
https://pl.ateasyday.com/articles/devices/parametr-mtu-kak-povisit-skorost-interneta.html
Jeżeli internet kiepsko działa, to ustaw MTU na 1420, ale nie przekraczaj wartości 1492, to jest maksymalne MTU dla połączenia PPPoE.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
pocket loss
mam Livebox 2.0 czyli standardowy od Orange nie widze mozliwosci zmiany na samym routerze MTU jest stala 1500
tylko przez "rejestr" jest to mozliwe (tak mi sie wydaje poniewaz tak robilem i wartosc sie zmieniala ale po restarcie problem pozostawał)
na modemie widze wartosc
nie moge jej recznie przestawic
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś