- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów
Misiek62 napisał(-a):@mewik generalnie w sprawie utraty pakietów na połączeniu z serwerami nie wiele mogę się wypowiedzieć. Ale przy okazji bardzo mnie zastanawia istotna różnica między połączeniami przez WiFi & kabel... Na mój chłopski rozum, coś musi byc w jakości kabla... sprawdzałeś na innym?
Podłączałem tylko inny kabel Enthernet bo tych od telefonu nie mam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów
Piotrekk85 napisał(-a):
A grasz w inne gry (nie mających telii po drodze)?
Co to jest telia i jak sprawdzić czy jest po drodze bo nie ogarniam tego ;< Gram jeszcze w Hearthstona ale tam nie odczuwa się tej utraty(najwyżej wykładasz karty sekunde później) bo czas reakcji jest nie ważny aż tak jak np w Cs'ie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów
mewik napisał(-a):
burebusek napisał(-a):
mewik napisał(-a):Nie raz, kazali też mi wyciągać kabel od zasilania i podłączać znowu.
@mewik zastanów się, który z czynników wpływa na Twoje problemy (na podstawie tabel) z tego PDF-a
http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2005719/4107713772.pdf#pomoc_menu
Właśnie chodzi o to że nie moge zidentyfikować problemu.Jedno wyklucza drugie np to że router i połączenia wydają się ok więc wychodziłoby to że wina jest po stronie komputera, ale wcześniej miałem inny router również z siecią w Orange więc wychodziłoby to że jest wina sieci bądź nowego routera...
Jeżeli to przeczytasz, będziesz mądrzejszy w rozwiązywaniu problemów z połączeniami i konfiguracją:
https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17137/windows-setting-up-wireless-network
Nie jesteś wylewny w podawaniu szczegółów, ale pomagamy jak możemy i potrafimy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów
Odpal wiersz poleceń i wpisz polecenie tracert ip.serwera np. by sprawdzić to dla Nasz Orange trzeba wpisać tracert nasz.orange.pl
Wynik daje coś takiego:
Wklej nam wynik albo sprawdź czy po prawej masz coś ze słowem telia w nazwie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów
Piotrekk85 napisał(-a):Odpal wiersz poleceń i wpisz polecenie tracert ip.serwera np. by sprawdzić to dla Nasz Orange trzeba wpisać tracert nasz.orange.pl
Wynik daje coś takiego:
Wklej nam wynik albo sprawdź czy po prawej masz coś ze słowem telia w nazwie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów
Próbowałeś testować też inny serwer?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów
Przeczytałem, ale to nie rozwiązuje mojego problemu.Nie jestem wylewny w podawaniu szczegółów bo nie wiem co konkretnie chcecie wiedzieć.Jeżeli masz jakiś pomysł w rozwiązniu mojego problemu to pytaj o co tylko chcesz.
burebusek napisał(-a):
mewik napisał(-a):
burebusek napisał(-a):
mewik napisał(-a):Nie raz, kazali też mi wyciągać kabel od zasilania i podłączać znowu.
@mewik zastanów się, który z czynników wpływa na Twoje problemy (na podstawie tabel) z tego PDF-a
http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2005719/4107713772.pdf#pomoc_menu
Właśnie chodzi o to że nie moge zidentyfikować problemu.Jedno wyklucza drugie np to że router i połączenia wydają się ok więc wychodziłoby to że wina jest po stronie komputera, ale wcześniej miałem inny router również z siecią w Orange więc wychodziłoby to że jest wina sieci bądź nowego routera...Jeżeli to przeczytasz, będziesz mądrzejszy w rozwiązywaniu problemów z połączeniami i konfiguracją:
https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17137/windows-setting-up-wireless-network
Nie jesteś wylewny w podawaniu szczegółów, ale pomagamy jak możemy i potrafimy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów
Piotrekk85 napisał(-a):
Jaj, chodziło mi by zamiast nasz.orange.pl wpisać adres serwera cs:go z którym się łączysz.
Próbowałeś testować też inny serwer?
Ale ja nie mam problemu z jednym konkretnym serwerem tylko ze wszystkimi(jeżeli jakimś cudem jakiś znajdzie bo z tym też są problemy przez utratę tych pakietów)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów
Można to zgłosić na BOK ale to temat rzeka, wpisz w wyszukiwarkę słowo TELIA i jest wiele wątków na ten temat.
Pisałeś wyżej, że problemów nie było na CDMA. Niestety na neostradzie niektóre adresacje mają problemy. Niektórzy twierdzą, że to wina Orange. Będę w mniejszości i stwierdzę, że to wina Telii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów
Piotrekk85 napisał(-a):
Większość serwerów przechodzi przez Telię. Mówiąc bardzo potocznie pośrednik, który pośredniczy w necie między Orange a serwerami gry.
Można to zgłosić na BOK ale to temat rzeka, wpisz w wyszukiwarkę słowo TELIA i jest wiele wątków na ten temat.
Pisałeś wyżej, że problemów nie było na CDMA. Niestety na neostradzie niektóre adresacje mają problemy. Niektórzy twierdzą, że to wina Orange. Będę w mniejszości i stwierdzę, że to wina Telii.
Jeżeli tak by było to nie powinienem mieć takich samych problemów na laptopie?