Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Anonim

Nie dotyczy

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Tak, tu akurat jestem w 100% pewny. 

Dzisiaj już nie, nie mniej jednak kiedy znowu zagram (może w niedzielę, zobaczymy) - zrobię screeny i tu wstawie. Ping stale w granicach 36-40ms. 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4101
  • 56

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Ja jak wczoraj grałem ze znajomym to miał ~50ms na serwerze z Warszawy. W tabeli ~42+ms, na netgraphie ~50+ms, ping prawidłowy jest na netgraphie. W tabeli zaniża zawsze.

 

Ja potrafię mieć na netgraphie 11-12ms a w tabeli mam 5ms, jak mam 7-9ms na netgraphie, to w tabeli też mam 5ms. 🙂 Jak sprawdzacie ping w CS'ie to tylko na netgraphie patrzcie.

Anonim

Nie dotyczy

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

W CSa gram od kilkunastu lat, wiem o tym i jestem pewien, że ping był na net_graph'ie. 

Jutro jeszcze zagram i wyśle wam screena.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4101
  • 56

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

@Anonim I co zagrałeś? Wpisz w consoli status jak będziesz grać, pokaże Ci się tam jaki serwer, serwer z Warszawy będziesz miał napisane, że Poland, potem drugi screen z widocznym netgraphem i tabelą.

 

I puść tracert do tego IP, to zobaczymy czy jakoś trasa się polepszyła, bo jak tu będziesz mieć 45-50ms+, to w grze niemożliwe byś miał mniej.

 

 

Ogólnie ciekawe jest, dlaczego po zgłoszeniach użytkowników postanowili pogorszyć trasę i puścić ją przez Frankfurt, by potem znowu sobie wróciło do Warszawy, @HypsteRT zajmowałeś się tematem routingów, co tam teraz w trawie piszczy na ten temat?

Anonim

Nie dotyczy

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Obecnie nie mam czasu na grę w CS:GO, jednak łap ping z cmd:

 

Pinging 155.133.231.67 with 32 bytes of data:
Reply from 155.133.231.67: bytes=32 time=37ms TTL=55