Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Konto usunięte

Nie dotyczy

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Tak, tu akurat jestem w 100% pewny. 

Dzisiaj już nie, nie mniej jednak kiedy znowu zagram (może w niedzielę, zobaczymy) - zrobię screeny i tu wstawie. Ping stale w granicach 36-40ms. 


Poziom 27, Specjalista
  • 2183
  • 2779
  • 42

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Ja jak wczoraj grałem ze znajomym to miał ~50ms na serwerze z Warszawy. W tabeli ~42+ms, na netgraphie ~50+ms, ping prawidłowy jest na netgraphie. W tabeli zaniża zawsze.

 

Ja potrafię mieć na netgraphie 11-12ms a w tabeli mam 5ms, jak mam 7-9ms na netgraphie, to w tabeli też mam 5ms. 🙂 Jak sprawdzacie ping w CS'ie to tylko na netgraphie patrzcie.

Konto usunięte

Nie dotyczy

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

W CSa gram od kilkunastu lat, wiem o tym i jestem pewien, że ping był na net_graph'ie. 

Jutro jeszcze zagram i wyśle wam screena.


Poziom 27, Specjalista
  • 2183
  • 2779
  • 42

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

@Konto usunięte I co zagrałeś? Wpisz w consoli status jak będziesz grać, pokaże Ci się tam jaki serwer, serwer z Warszawy będziesz miał napisane, że Poland, potem drugi screen z widocznym netgraphem i tabelą.

 

I puść tracert do tego IP, to zobaczymy czy jakoś trasa się polepszyła, bo jak tu będziesz mieć 45-50ms+, to w grze niemożliwe byś miał mniej.

 

 

Ogólnie ciekawe jest, dlaczego po zgłoszeniach użytkowników postanowili pogorszyć trasę i puścić ją przez Frankfurt, by potem znowu sobie wróciło do Warszawy, @HypsteRT zajmowałeś się tematem routingów, co tam teraz w trawie piszczy na ten temat?

Konto usunięte

Nie dotyczy

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Obecnie nie mam czasu na grę w CS:GO, jednak łap ping z cmd:

 

Pinging 155.133.231.67 with 32 bytes of data:
Reply from 155.133.231.67: bytes=32 time=37ms TTL=55
Reply from 155.133.231.67: bytes=32 time=36ms TTL=55
Reply from 155.133.231.67: bytes=32 time=39ms TTL=55
Reply from 155.133.231.67: bytes=32 time=37ms TTL=55

Ping statistics for 155.133.231.67:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 36ms, Maximum = 39ms, Average = 37ms

 

I tak jak mówię, w grze mam około 36-40ms. Taki sam, jak do serwera w Luksemburgu, no - może minimalnie większy - jednak wiem na 100%, że to serwer z Warszawy. 


Poziom 27, Specjalista
  • 2183
  • 2779
  • 42

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Puść tracert jak pisałem i zrób screena, by porównać różnicę w trasie.

Konto usunięte

Nie dotyczy

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

screen.png

Tak jak mówiłem, jak znajdę chwilkę to po prostu zagram jeden mecz i zrobię screeny już bezpośrednio z meczu. 

I fakt, @HypsteRT mógłby nam trochę powiedzieć co tam było - bo mówił, na początku tego wątku że aktywnie działają w tym kierunku ;] 


Poziom 27, Specjalista
  • 2183
  • 2779
  • 42

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Trasa taka sama, a ping zmalał na ostatnim hopie. Ogólnie, to gdyby nie ten opentransit, to lajtowo dałoby się mieć opóźnienia poniżej 10ms (a nawet poniżej 5ms). Kiedyś ping magicznym przypadkiem był zwiększany na ostatnim hopie, ale nie szedł przez Frankfurt, też to było dziwne. Nie rozumiem tej polityki routingowej Orange, równie dobrze trasa by mogła iść tak:

 

1. brama

2. war-bng6.tpnet.pl

3. war-r1.tpnet.pl

4. war-r2.tpnet.pl

5. gin.ntt.net

6. 82.112.96.14

7. brak odpowiedzi hosta

8. decelowy host CSGO.

 

A oni z niewyjaśnionych przyczyn puścili to przez opentransit i nawet nie pokuszą się o informację, dlaczego to zrobili.. BY ŻYŁO SIĘ LEPIEJ. ^_^

 

 

Konto usunięte

Nie dotyczy

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Nie jest tragiczny ten ping. Ale fakt - choć trochę informacji ze strony kogoś z Orange to byłoby naprawdę miło z ich strony i pokazaliby, że choć trochę ten temat ich obchodzi. No ale cóż, może tak musi być - nie wiem. Ja na ten moment nie narzekam. Twitch, YT - wszystko dosłownie mi chodzi idealnie. 


Poziom 18, Komentator
  • 541
  • 202
  • 0

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Oczywiście @Konto usunięte  jest z Warszawy, dla kogoś z innej lokalizacji ping już wygląda trochę gorzej:

 

ping.png