Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 18, Komentator
  • 541
  • 197
  • 0

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

@-brtk-  Ja na Hyperionie na miedzi (pewnie docsis tak jak masz upc) kilka lat temu miałem 7-8 ms do Warszawy.. na Orange FTTH tyle samo. Jaki to światłowód niby?... nie wydaje mi się by moje miasto zmieniło położenie w ciągu 3-5 lat.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 24, Specjalista
  • 1030
  • 527
  • 20

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Pewnie zmieniło Emotikon: Bardzo szczęśliwy Mój znajomy z Białegostoku, ma światełko z Koba, do Warszawy ma 2-3ms. We własnym szkielecie < 1ms. Kiedyś wklejałem tą trasę w którymś temacie.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 18, Komentator
  • 541
  • 197
  • 0

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

[ Edytowane ]

Ja tam bym zniósł to 7 ms na wyjściu w Warszawie gdyby wyjścia na świat były lepsze. Gdy połączymy podbity ping w kraju + podbity poza Polską no to naprawdę słabo to wygląda.

 

Możesz dać jakieś IP serwerów do których masz niski ping, porównamy z Orange czy jest w stanie wycisnąć lepszy. Nie zdziwię się gdy będę miał ping np 20 ms wyższy Emotikon: Język

0 Lubię to
Odpowiedz
Highlighted
Zespół Nasz Orange
  • 1359
  • 1940
  • 42

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Witajcie Panowie ponownie (chyba nie ma tutaj żadnych pań Emotikon: Szczęśliwy. Czytałem wasze posty. Dlatego korzystając z okazji, że miałem dostęp do Światłowodu, postanowiłem przetestować jak to jest. Czy jest tak źle jak piszecie. Niżej zamieszczam zrzuty ekranu prosto z gier i wbudowanych narzędzi do mierzenia pingu. Przy okazji porównałem z innymi dostępnymi mi w tym czasie sieciami. Z racji tego że zamieszczam to jako pracownik Orange, nie umieszczę nazw innych operatorów. Zrzuty są podpisane i zamieszczone w kolejności: Orange Światłowód, inny operator stacjonarny, internet mobilny Orange, internet mobilny innego operatora. Testy robiłem w swoim prywatnym czasie i nie na zlecenie z pracy. Każdy sobie może ocenić samodzielnie. Moim zdaniem takie testy mają największą miarodajność, gdyż widać ping na narzędziu stworzonym przez twórcę gry. Nie chodzi mi o test na różnych łączach, a o ping przedstawiony w grze. W mojej ocenie dało się spokojnie w każdą grę pograć.

 

 

 

Counter-Strike: Global Offensive - serwer oficjalny (ping widoczny w prawym dolnym rogu):

Pokaż szczegóły

 

 

csgo2.pngOrange Światłowód



csgo.pngInny operator stacjonarny

cs go official.pngOrange Internet Mobilny

csgo official.pngInny operator mobilny

 

Counter-Strike: Global Offensive - serwer 1shot1kill (ping widoczny w prawym dolnym rogu):

Pokaż szczegóły
csgo prywatny 1sho1kill.pngOrange Światłowód

csgo 1shot1kill.pngInny operator stacjonarny

cs go 1shot1kill.pngOrange Internet Mobilny

csgo 1shot1kill.pngInny operator mobilny

Dota 2 - ping wszystkich serwerów:

 

Pokaż szczegóły
dota lobby.pngOrange Światłowód

dota 2 serwery.pngInny operator stacjonarny

dota 2 serwery.pngOrange Internet Mobilny

dota serwery.pngInny operator mobilny

Dota 2 - Luksemburg (ping widoczny w prawym górnym rogu):

Pokaż szczegóły
dota  2 luksemburg.pngOrange Światłowód

dota 2 luksemburg.pngInny operator stacjonarny

dota 2 luksemburg.pngOrange Internet Mobilny

dota luksemburg.pngInny operator mobilny

Dota 2 Austria (ping widoczny w prawym górnym rogu):

Pokaż szczegóły
dota  2 austria.pngOrange Światłowód

dota 2 austria.pngInny operator stacjonarny

dota 2 Austria.pngOrange Internet Mobilny

dota Austria.pngInny operator mobilny

 Dota 2 Sztokholm (ping widoczny w prawym górnym rogu):

Pokaż szczegóły
dota  2 sztokholm.pngOrange Światłowód

dota 2 sztokholm.pngInny operator stacjonarny

dota 2 Sztokholm.pngOrange Internet Mobilny

dota Sztokholm.pngInny operator mobilny

Fortnite (ping widoczny w lewym górnym rogu):

Pokaż szczegóły
fortinite.pngOrange Światłowód

fortnite.pngInny operator stacjonarny

fortnite.pngOrange Internet Mobilny

fortnite.pngInny operator mobilny

Overwatch (ping widoczny w lewym górnym rogu):

Pokaż szczegóły
ov.pngOrange Światłowód

overwatch.pngInny operator stacjonarny

overwatch.pngOrange Internet Mobilny

overwatch.pngInny operator mobilny

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

Konto usunięte
Nie dotyczy

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

[ Edytowane ]

 

Zagraj w CS:GO na polskim serwerze Valve. 

Sprawdź ping. Będzie wyzszy niż na mobilnym do zagranicznych.

 

60ms do serwera w Warszawie na światłowodzie. 

 

Skoro pracownik Orange mówi, że wszystko w porządku - żegnam państwa i witam UPC. 

 

A telefon przenoszę do Plusa - bo żal mi was. 

 

 

0 Lubię to
Odpowiedz
Zespół Nasz Orange
  • 1359
  • 1940
  • 42

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

@Konto usunięte, przykro to słyszeć. Ja mam odczucia takie, a nie inne po wykonaniu swoich testów, których wyniki widać wyżej. Do CS:GO mogłoby być mniej, ale było stabilnie i spokojnie mogłem pograć. Do 1shot1kill jak widać było 12. Nie jest to serwer oficjalny, ale polski.

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

0 Lubię to
Odpowiedz
Konto usunięte
Nie dotyczy

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Na społecznościowych serwerach to ja czasem mam i 4ms. 

Ale mi zależy na oficjalnych. 

Było dobrze, zepsuliście i nic nie robicie z tym. 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 18, Komentator
  • 541
  • 197
  • 0

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

[ Edytowane ]

@Wojciech  Pingi spoko ale u mnie też czasem są nie takie złe, problem w tym że Orange to mega niestabilny dostawca i dzisiaj jest ok, jutro już niegrywalnie, pojutrze rano znów ok, a wieczorem znów niegrywalnie. Wczoraj chciałem pograć PUBG Mobile wieczorem ale nie dało rady - pingi po 200, teleporty, skoki, ścinki, ''loading'' na środku ekranu co jakiś czas, pewnie przez packetloss. Musiałem poczekać do 23 żeby cokolwiek pograć.

 

Zresztą pingi zależą też od województwa. Różne trasy, priorytety a cena ta sama wszędzie...

 

Tu masz mój ping jaki miałem w Fortnite czyli 50-60, jakbym mieszkał w Moskwie. Rosjanie stamtąd tyle pewnie mają na zachodnią europę Emotikon: Mrugający  https://youtu.be/Nl8XWfcr5ec?t=39

 

Tutaj lewy dolny róg w PUBG Mobile w nocy, więc jako tako, ale nawet wtedy skoki od 20 do 40: https://youtu.be/tXVnPpQ8wcs?t=80

 

Btw proszę nie zwracać uwagi na watermark windowsa, planuję aktywować już od dłuższego czasu ale mam ciągłe wydatki w sprawach osobistych i tak się to odwleka Emotikon: Bardzo szczęśliwy

 

DotA 2 EU West: http://prntscr.com/lwfvox

DotA 2 Eu East: http://prntscr.com/lwfw8c

 

W CS:GO nie gram więc nie znam serwerów, ale pewnie jest tak jak pisze @Konto usunięte

Overwatch również nie moje klimaty.

 

Dorzucę jeszcze standardowy screenshot z kategorii ''gdzie te prędkości ze speedtestu'' - na speedteście 35mbps uploadu, na youtube 22mbps uploadu - https://prnt.sc/lw3zo5

 

To samo w przypadku wrzucania plików na googledrive. Gdzie to 30+mbps? Tylko na speedteście. Nawet do serwera na drugim końcu europy (Madryt) jest 100% prędkości:

 

 

A gdyby przyszło co do czego i potrzebowałbym pobrać stamtąd jakiś plik to by szło 200kb/s. Czyżby Orange inwestował głównie w speedtest?

Poziom 20, Pasjonat
  • 130
  • 85
  • 3

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

@Banan922proszę wrzucaj te screeny jak @Wojciech bo to strasznie uciążliwe otwierać nowe karty z linkami do screenów i można się pogubić co już się widziało, a co nie.

Poziom 18, Komentator
  • 541
  • 197
  • 0

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

No nie sądziłem że to taki problem Emotikon: Bardzo szczęśliwy Robię tak by post wyglądał schludniej i by nie trzeba było jechać scrollem i robić cyfrowych kilometrów Emotikon: Bardzo szczęśliwy Ja nie mam z tym problemu i otwieram wiele kart, wiem gdzie co mam, ale skoro innym sprawia to problem to następnym razem postaram się wrzucić prosto na stronę Emotikon: Język