Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problemy na linii CS:GO > Światłowód


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 225
  • 108
  • 5

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

@AnonimUPC ma tylko 10 gbps w PLIX.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4102
  • 56

Problemy na linii CS:GO > Światłowód


@pawel__bnapisał(-a)

@Banan922

sprawdziłem z innych miejsc i widzę że od różnych operatorów routing do tego hosta jest w granicach 50 - 60ms, być możne zmienił się jakiś międzynarodowy routing do operatora który obsługuje ten host w Bułgarii,

no niestety ale połączenia z Polski do takich nietypowych krajów mogą tak wyglądać


W UPC też taki jest, jakby odjąć jeszcze te 5ms z racji DOCSIS, to by był na poziomie 55ms. 

PS. utraty pakietów w screenie poniżej są spowodowane ustawieniem serwerów po drodze,mniejszy priorytet odpowiedzi na ping, ważne, że do ostatniego hosta nie ma utrat.

R91HV3A

 

@WabolMonster może i tylko 10GB, ale jest i działa. Tam gdzie nie są złączeni selektywnie, trasa nie leci przez pół świata jak w Orange.

 

 A tu jeszcze macie taką ciekawostkę, w UPC też ostatnio leci przez NTT routing do serwerów Valve z Warszawy, natomiast nie jest to jak w Orange ;>

 

 

 

 

 

 

 

 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 541
  • 204
  • 0

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

@-brtk-  Mógłbyś sprawdzić teraz ping do tego Bułgara? Bo zaraz mi znów ktoś napisze że wysoki ping to wina tego ''nastolatka ze starym komputerem i kiepskim łączem'' a nie Orange.

Jak to wygląda około godziny 20 w Orange? Ano tak: https://prnt.sc/lvpsmy

 

I tak jest w miarę znośnie, jedynie 85+, zwykle jest ponad 100 + packetloss.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Profesjonalny serwer gry korzysta co najmniej z kilku loadbalancerów a nie trzyma wszystkiego w jednym miejscu.

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 541
  • 204
  • 0

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

@Piotrekk85  Było by miło gdybyś w końcu zaczął czytać posty ze zrozumieniem a nie wcinać się w coś o czym nie masz pojęcia. Nigdzie nie napisałem że jest to profesjonalny serwer gry, napisałem że to host znajomego którego wszyscy chwalą i gra się u niego bez problemów. Ma domowy światłowód tak jak inni ludzie. Wolę pograć u niego z normalnymi ludźmi niż z dzieciernią specjalnej troski na serwerach publicznych. Ile razy mam to samo w kółko powtarzać?

 

Jeśli @-brtk-  również będzie miał 80-100 ms do niego to przyznam Ci rację, w innym wypadku to tylko potwierdzi fakt że Orange ma najgorsze wyjścia na świat i bez znaczenia czy jest to Bułgar, Niemiec czy naukowiec z NASA bo ping i tak będzie WYSOKI.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Okej. Ale czy uważasz, że oczekiwania zapewnienia pingu przez operatora do prywatnego serwera jest właściwe? Na całym świecie jest kilka mld serwerów i liczba ta rośnie. Do tanga trzeba dwojga. Od jednego operatora nic nie zależy.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

To jest z Vectry.

2018.12.16_19h50m53s_001.jpg

Nie twierdzę, że problemów z pingiem w Orange nie ma. Ale warto porównywać do czegoś co może trochę operatorzy mają wpływ. Gdzie są jakieś kontent serwery czy loadbalancery czy inne narzędzia. A nie do prywatnej osoby z bardzo masowej usługi w Bułgarii.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 541
  • 204
  • 0

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Mam tu już prawie 500 postów i w conajmniej 1/3 z nich pisałem i udowadniałem że Orange ma problemy z tym i tamtym dlatego że ma bardzo niskiej jakości wyjścia na świat, przeładowane węzły i inne problemy. Do tego Bułgara ping byłby 50-60 cały czas gdyby nie to że router Orange 80.50.144.146 leży i kwiczy.

 

Tu masz całkowicie inne IP do którego ping powinien być 90> a jest 115 właśnie przez styk Orange z retn.net: http://prntscr.com/lvpy0t

 

Tutaj jeszcze inny i martwy styk opentransit z deutschetelecom na 7 hopie: http://prntscr.com/lvpzgm

 

Ja mam naprawdę ciekawsze rzeczy do roboty niż wyszukiwanie znajomych IP z którymi gram bo takich IP mogę podać mnóstwo z którymi Orange ma problemy.

 

Stabilne 74 ms, nie przesadzaj. To nie jest tak źle w porównaniu do skaczącego 85-100, skoki pingu są najgorsze dla graczy, ale pewnie o tym nie wiesz. I tak, operator ma wpływ, bo rano router należący do Orange czyli 80.50.144.146 ma 16-18 ms, a wieczorem 50+. Więc to raczej Orange jest winne, nie sądzisz?

Anonim

Nie dotyczy

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Nikt nie oczekuje zapewnienia i gwarancji pingu na poziomie 5ms do każdego miejsca na świecie. 

My oczekujemy jedynie szacunku ze strony Orange - a jasno dają nam do zrozumienia, że nas nie szanują kiedy ping do Warszawy idzie przez zagranicę... 

I ja nie oczekuję pingu na poziomie 50ms do Bułgarii - Banan też byłby zadowolony z pingu 75ms ale bez strat pakietów. 

 

Ja oczekuję, że w polskim internecie ping nie przekroczy 25ms - gdyż takie są fizyczne wskazania dla światłowodów. 

Dlaczego więc ja mam na światłowodzie, mieszkając 40 minut od centrum danych - 55ms do OFICJALNEGO serwera gry, gdzie w UPC i u każdego innego dostawcy internetu mam maksymalnie - w przypadku FTTB/FTTH - mniej jak 15ms? 

 

Oni potrafią, a taka wielka firma jak Orange nie? Coś tu jest nie tak. I jeśli mówimy o tym, że Orange jest dużą korporacją - UPC także i potrafi. Netia także i potrafi. T-Mobile także i potrafi... Nie będę wymieniał dalej, bo to nie ma sensu.

 

Gdyby Orange pokazało choć krztynę odpowiedzialności i szacunku do klienta, zrobiliby tak aby było jak najlepiej, a nie jak najdrożej i jakość do niszczarki - co będzie to będzie. 

 

Bądźmy poważni, to nie firma prowadzona przez gimnazjalistę. To nie Orange jest dla klientów, to klienci są dla Orange. I takie powinno być podejście. Ja nie oczekuję gwarancji pingu <5ms, ja oczekuję dobrego pingu w kraju i akceptowalnego za granicę. 

 

A 55ms na światłowodzie i 90ms na DSL to nie jest dobry ping w kraju - taki powinien być do dalekiej Rosji/Afryki. I taki jest. Jednak fakt występowania takiego samego pingu w Polsce, w obrębie tego samego miasta w odległości <20km - to skandal. Po prostu. Tu nie chodzi o gwarancję a o logikę, szacunek do klienta i chęć zatrzymania go. Wolałbym 60/6 od UPC (nie ma już takiego pakietu, ale chodzi o sam fakt) z dobrymi pingami za granicę niż 1000/100 od Orange z fatalnymi pingami w kraju i za granicę. 

 

I nie powiesz mi, że to dobre podejście. A jeśli powiesz, że nie mam prawa oczekiwać niskich pingów, że to populizm, że to wina hosta, że Orange jest w tym wypadku w porządku, a to inni są źli bo dają niskie pingi i są realną alternatywą dla Orange to zacznę sądzić, że masz pewne problemy z myśleniem, jesteś opłacony przez Orange do wylewania hektolitrów wody w ich obronie, tudzież masz jakiś kompleks na punkcie pomarańczy. 

 

I tak jak mówiłem - Orange jest spoko jeśli chodzi o abonamenty, o telewizję, natomiast internet - KRAJOWY - to po prostu farsa i materiał na film dokumentalny jak nie prowadzić firmy, aby zatrzymać klienta który ma alternatywy w postaci innych dostawców dostępu do internetu. 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 541
  • 204
  • 0

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Wygląda na to że w takim razie by pograć ze znajomymi bez wpuszczania dzieciarni, musiałbym napisać do producenta danej gry coś jak ''Hey. I have a request, can you host a server for me and my friends, but make sure it will get a straight peering with opentransit or telia, because my ISP called Orange is very limited when it comes to worldwide connections and i am unable to play when my friend is hosting with his private network due to huge ping and lag. Thanks in advance.''

 

Wyobrażacie sobie takie coś? Jedynie zrobiłbym reklamę Orange, a jeszcze pewnie twórcy wrzucili by easter egga do jakiegoś DLC albo kolejnej części gry odnośnie sieci Orange ;>