- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, niedawno chciałem coś kupić ze sklepu Google Play, lecz przywitał mnie taki komunikat "Płatności u operatora są niedostępne na twoim urządzeniu". Wcześniej gdy chciałem coś kupić przez operatora to poszło bez problemu. Proszę o pomoc
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatności u operatora są niedostępne na twoim urządzeniu
@Levinapisał(-a)Witam, niedawno chciałem coś kupić ze sklepu Google Play, lecz przywitał mnie taki komunikat "Płatności u operatora są niedostępne na twoim urządzeniu". Wcześniej gdy chciałem coś kupić przez operatora to poszło bez problemu. Proszę o pomoc
Są 2 formy płatności w Google Play:
1. Poprzez płatność w ramach rachunku Operatora.
2. Płatność kartą kredytową i debetową.
Jeśli nie widzisz opcji płatności przez operatora, weź pod uwagę, że:
- Płatności w ramach rachunku za telefon są dostępne wyłącznie w aplikacji Sklep Google Play. Nie można z nich korzystać na stronie Google Play na komputerze ani w przeglądarce na urządzeniach mobilnych.
- Twoje konto musi mieć dobrą opinię u operatora.
- Jeśli używasz urządzenia umożliwiającego jednoczesne korzystanie z dwóch kart SIM, pamiętaj, by umieścić kartę swojego operatora w gnieździe nr 1, a gniazdo nr 2 pozostawić puste.
- Płatności w ramach rachunku za telefon nie są dostępne na urządzeniach z dostępem do roota.
Skontaktuj się z operatorem i sprawdź, czy:
- nie przekraczasz już miesięcznego limitu wydatków określonego przez operatora,
- Twoje urządzenie i abonament pozwalają na kupowanie płatnych treści,
- na swoim urządzeniu możesz korzystać z płatności w ramach rachunku za telefon.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatności u operatora są niedostępne na twoim urządzeniu
Gdzie można sprawdzić opinię od operatora?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatności u operatora są niedostępne na twoim urządzeniu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatności u operatora są niedostępne na twoim urządzeniu
@Levinapisał(-a)Gdzie można sprawdzić opinię od operatora?
Poprzez BOK chyba tylko, bo na koncie Mój Orange raczej nie, inna sprawa to płatności, jeśli jakieś problemy były z opłatami rachunków czy coś, może być płatność poprzez Operatora zablokowana, wypada to wyjaśnić na czat czy telefonicznie, tu niestety tego nie załatwisz, nikt tu wglądu w twoje konto nie ma.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatności u operatora są niedostępne na twoim urządzeniu
A można dokładniej? Nie widzę tego w aplikacji 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatności u operatora są niedostępne na twoim urządzeniu
1. Ustal czy taryfa którą masz obsługuje płatności google play. (możesz podać nazwę)
2. Zakładka Pakiety i Ustawienia - sprawdź blokady i limity.
Musisz to sprawdzić w przeglądarkowym Mój Orange a nie w aplikacji mobilnej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatności u operatora są niedostępne na twoim urządzeniu
Rozumiem, to po prostu pójdę do najbliższego punktu dostępu i tam wszystko wyjaśnię, dzięki za pomoc 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatności u operatora są niedostępne na twoim urządzeniu
@Levi usługi Premium czy coś w tym stylu, tam są limity, ale można je zmienić, najlepiej to na portalu www Mój Orange zrobić, ale w aplikacji też powinno być.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś