- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój internet zwolnił
Dzień dobry. Od wczoraj (25.06) mój internet niesamowicie zwolnił. Sprawdzalem kable podłączone do modemu live box i żaden z nich nie został uszkodzony. Stało się to podczas gry . Rozłączyło mnie z internetem po czym po ponownym połączeniu internet był już wolny. Czy wie ktoś co może być powodem tego zdarzenia?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój internet zwolnił
@Zonsi masz opłacone wszystkie rachunki w Orange? Ostatnio to główny powód zwolnionej prędkości internetu.
Po ograniczeniu jaka jest prędkość internetu?
Jeżeli jest w okolicach 0,5 Mbit/s, to nie zostały uregulowane płatności z Twojej strony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój internet zwolnił
Wszystko jest regularnie opłacane. A prędkość szacuje na mniej niż 0,5mbit/s
@ketrasaArturnapisał(-a)@Zonsi masz opłacone wszystkie rachunki w Orange? Ostatnio to główny powód zwolnionej prędkości internetu.
Po ograniczeniu jaka jest prędkość internetu?
Jeżeli jest w okolicach 0,5 Mbit/s, to nie zostały uregulowane płatności z Twojej strony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój internet zwolnił
@Zonsi tu masz podobny temat:
Zadzwoń na infolinię: 510 100 100 i poproś konsultanta o sprawdzenie Twoich płatności. Jeżeli wpłata była dokonana kilka dni przed terminem, mogło jeszcze zostać niezaksięgowane. Warto więc sprawdzić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój internet zwolnił
Cześć,
Warto zajrzeć do menu modemu. Jak masz usługę ADSL/VDSL można zerknąć na prędkość z jaką "spina się" modem, na błędy na łączu wynikające z pogorszenia się stanu linii bądź zrestartować modem. Zerknij ile trwa sesja, ilu użytkowników i jakich jest zalogowanych (po kablu i wifi). Zawsze możesz (pamiętając o zapisaniu ustawień "autorskich" - nazwa sieci wifi i hasło, drukarki itp.) Wrócić do ustawień fabrycznych. Później (jeśli analiza wypadnie po Twojej stronie pozytywnie) musisz niestety skontaktować się z infolinią