Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Mój internet zwolnił

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 2
  • 2
  • 0

Mój internet zwolnił

Dzień dobry. Od wczoraj (25.06) mój internet niesamowicie zwolnił. Sprawdzalem kable podłączone do modemu live box i żaden z nich nie został uszkodzony. Stało się to podczas gry . Rozłączyło mnie z internetem po czym po ponownym połączeniu internet był już wolny. Czy wie ktoś co może być powodem tego zdarzenia? 

4 ODPOW. 4
Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 9069
  • 14282
  • 278

Mój internet zwolnił

@Zonsi masz opłacone wszystkie rachunki w Orange? Ostatnio to główny powód zwolnionej prędkości internetu.

Po ograniczeniu jaka jest prędkość internetu?

Jeżeli jest w okolicach 0,5 Mbit/s, to nie zostały uregulowane płatności z Twojej strony.

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 2
  • 2
  • 0

Mój internet zwolnił


  • @ketrasanapisał(-a)

    @Zonsi masz opłacone wszystkie rachunki w Orange? Ostatnio to główny powód zwolnionej prędkości internetu.

    Po ograniczeniu jaka jest prędkość internetu?

    Jeżeli jest w okolicach 0,5 Mbit/s, to nie zostały uregulowane płatności z Twojej strony.

     

    Wszystko jest regularnie opłacane. A prędkość szacuje na mniej niż 0,5mbit/s
Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 9069
  • 14282
  • 278

Mój internet zwolnił

@Zonsi tu masz podobny temat: 

https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/%C5%9Awiat%C5%82ow%C3%B3d-tragiczna-pr%C4%99dko%C5%9B%C4%8...

 

Zadzwoń na infolinię: 510 100 100 i poproś konsultanta o sprawdzenie Twoich płatności. Jeżeli wpłata była dokonana kilka dni przed terminem, mogło jeszcze zostać niezaksięgowane. Warto więc sprawdzić.

Highlighted

Poziom 27, Specjalista
  • 1941
  • 3172
  • 49

Mój internet zwolnił

Cześć,

 

Warto zajrzeć do menu modemu. Jak masz usługę ADSL/VDSL można zerknąć na prędkość z jaką "spina się" modem, na błędy na łączu wynikające z pogorszenia się stanu linii bądź zrestartować modem. Zerknij ile trwa sesja, ilu użytkowników i jakich jest zalogowanych (po kablu i wifi). Zawsze możesz (pamiętając o zapisaniu ustawień "autorskich" - nazwa sieci wifi i hasło, drukarki itp.) Wrócić do ustawień fabrycznych. Później (jeśli analiza wypadnie po Twojej stronie pozytywnie) musisz niestety skontaktować się z infolinią