EA FC 26 na internecie mobilnym 5G. Nie dobiera rywali. Co zrobić?

ROZWIĄZANE

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 24
  • 65
  • 0

EA FC 26 internet mobilny 5g

• @atlas_cudownapisał(-a)

@karmelowynapisał(-a)

@atlas_cudownapisał(-a)

Orange czasem prowadzi routing przez Niemcy i gra gubi lokalizację.

Czy opcja Orange vpn tu by pomogła ??

VPN mógłby pomóc ale osobiście znam tylko jeden , który propaguje prawidłowo geolokalizację. A jeżeli masz na myśli VPN od Orange to w sumie nie wiem. Nie mam z nim doświadczenia. Ten VPN od Orange działa troszkę inaczej niż klasyczny . On ma na celu uzyskania publicznego IP a nie prawidłowego routingu. Ale za 7 zł myślę że można sprawdzić...

Jaki VPN po mógłby twoim zdaniem ?

Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2842
  • 12101
  • 74

Ja używam https://vpnonline.pl/ .  Jedyną wadą jest to , że  na protokole  OpenVPN nie przekracza 100Mbps. Są serwery UPC, Atman i wiele innych. Zaletą jest to , że jeśli jest napisane, że serwer w Warszawie, to naprawdę geolokalizacja wskazuje Warszawe. 

• 24
  • 65
  • 0

@atlas_cudownapisał(-a)

Ja używam https://vpnonline.pl/ .  Jedyną wadą jest to , że  na protokole  OpenVPN nie przekracza 100Mbps. Są serwery UPC, Atman i wiele innych. Zaletą jest to , że jeśli jest napisane, że serwer w Warszawie, to naprawdę geolokalizacja wskazuje Warszawe. 

Orientujesz się czy na routerze ZTE 3000 da się to uruchomić z opcji klient VPN? 

• 2842
  • 12101
  • 74

Nie mam pojęcia, ale jeżeli grasz a kompie to możesz bezpośrednio na nim załączyć VPN. A jeżeli chcesz na routerze to musisz poszukać opcji VPN Client.  Ja na twoim miejscu sprawdziłbym VPN od Orange. Jest dużo tańszy i nie wymaga żadnego klienta VPN.

• 24
  • 65
  • 0

@atlas_cudownapisał(-a)

Nie mam pojęcia, ale jeżeli grasz a kompie to możesz bezpośrednio na nim załączyć VPN. A jeżeli chcesz na routerze to musisz poszukać opcji VPN Client.  Ja na twoim miejscu sprawdziłbym VPN od Orange. Jest dużo tańszy i nie wymaga żadnego klienta VPN.