- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysyłka Laptopa
Witam, 2 stycznia telefonicznie zamowilem usluge orange love gamers z laptopem HP Omen, teraz pojawia sie pytanie kiedy dostane przesylke poniewaz nie dostalem zadnego e-maila ani smsa w aplikacji moj orange zgloszenie widnieje jako "w trakcie" a do dnia dzisiejszego jest cisza nic a nic nie dostaje, nie wiem czy dzwonic do nich i wszystko wyjasniac czy czekac cierpliwie. Postanowilem wpier skonsultowac to z spolecznoscia na forum nim przejde do dalszych czynnosci ze tak powiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysyłka Laptopa
Pytalem po 5 sek konsultan powiedzial ze dzis powinno byc ale jakos w to nie nie wierze by tak szybko to sprawdzil, a nawet jesli to prawda to czemu zadnego info nie dostalem ani mailowo ani przez sms ;/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysyłka Laptopa
podalem tylko nr zgloszenia bo tylko takie dane posiadam nic innego nie zostalo mi przekazane i wlasnie to mnie martwi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysyłka Laptopa
Wyślij zapytanie na sklep@orange.pl z numerem PESEL i nr telefonu, ponieważ przesyłki chodzą od 3-5 dni roboczych i sprawdzą czy w ogóle takie zamówienie jest realizowane.
Szczegóły tutaj.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysyłka Laptopa
Wlasnie wyslalem zapytanie i opisalem cala sytuacje jak tylko otrzymam odpowiedz opisze ja tutaj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysyłka Laptopa
No to sa jakies zarty poprostu, okazalo sie ze ktos zle wpisal zamowienie i trzeba bylo je anulowac, teraz znow musze czekac az dojdze do anulacji zamowienia (poprzednio bylo to samo i czekalem 2 tyg. na to) abym mogl zlozyc zamowienie jeszcze raz. Najgorsze jest to iz 14.01 Netia odlacza mi internet stacjonarny wiec najprawdopodobniej zostane bez internetu w domu na co zabardzo pozwolic sobie nie moge bo jest mi on potrzebny do pracy. Czy jest mozliwosc zgloszenia jakies skargi gdzies bo to wystko sa jakies zarty skladalem to zamowienie juz 2 razy i ciagle to samo jest, chyba bedzie trzeba poszukac innego operatora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysyłka Laptopa
@Rontylko jest mały problem że nie można tego zrobić przez konto Mój Orange.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »