Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wysyłka Laptopa


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 1
  • 0

Wysyłka Laptopa

Witam, 2 stycznia telefonicznie zamowilem usluge orange love gamers z laptopem HP Omen, teraz pojawia sie pytanie kiedy dostane przesylke poniewaz nie dostalem zadnego e-maila ani smsa w aplikacji moj orange zgloszenie widnieje jako "w trakcie" a do dnia dzisiejszego jest cisza nic a nic nie dostaje, nie wiem czy dzwonic do nich i wszystko wyjasniac czy czekac cierpliwie. Postanowilem wpier skonsultowac to z spolecznoscia na forum nim przejde do dalszych czynnosci ze tak powiem.

15 ODPOW. 15

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8003
  • 150

Wysyłka Laptopa

Zapytaj przez CZAT Orange.pl Emotikon: Szczęśliwy


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 1
  • 0

Wysyłka Laptopa

Pytalem po 5 sek konsultan powiedzial ze dzis powinno byc ale jakos w to nie nie wierze by tak szybko to sprawdzil, a nawet jesli to prawda to czemu zadnego info nie dostalem ani mailowo ani przez sms ;/


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8003
  • 150

Wysyłka Laptopa

Podawałeś konsultantowi szczegóły zamówienia ?


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 1
  • 0

Wysyłka Laptopa

podalem tylko nr zgloszenia bo tylko takie dane posiadam nic innego nie zostalo mi przekazane i wlasnie to mnie martwi


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8003
  • 150

Wysyłka Laptopa

Wyślij zapytanie na sklep@orange.pl z numerem PESEL i nr telefonu, ponieważ przesyłki chodzą od 3-5 dni roboczych i sprawdzą czy w ogóle takie zamówienie jest realizowane.

 

Szczegóły tutaj.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 1
  • 0

Wysyłka Laptopa

Wlasnie wyslalem zapytanie i opisalem cala sytuacje jak tylko otrzymam odpowiedz opisze ja tutaj


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 1
  • 0

Wysyłka Laptopa

No to sa jakies zarty poprostu, okazalo sie ze ktos zle wpisal zamowienie i trzeba bylo je anulowac, teraz znow musze czekac az dojdze do anulacji zamowienia (poprzednio bylo to samo i czekalem 2 tyg. na to) abym mogl zlozyc zamowienie jeszcze raz. Najgorsze jest to iz 14.01 Netia odlacza mi internet stacjonarny wiec najprawdopodobniej zostane bez internetu w domu na co zabardzo pozwolic sobie nie moge bo jest mi on potrzebny do pracy. Czy jest mozliwosc zgloszenia jakies skargi gdzies bo to wystko sa jakies zarty skladalem to zamowienie juz 2 razy i ciagle to samo jest, chyba bedzie trzeba poszukac innego operatora.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8003
  • 150

Wysyłka Laptopa

@Morsadre, najlepiej złożyć Reklamację.

Anonim

Nie dotyczy

Wysyłka Laptopa

@Rontylko jest mały problem że nie można tego zrobić przez konto Mój Orange.