- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana uszkodzonego dekodera tv
Po wymianie dekodera, przy instalacji pojawia się komunikat jak na zdjęciu, zgłoszone miało być zrobione w ciągu 24h a mija drugi dzień i cisza????
________________
* Wstawiono grafikę dodaną jako załącznik – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana uszkodzonego dekodera tv
@Milmeg w przypadku wymiany dekodera konieczne jest przypisanie nowego do systemu. Jeśli ma kartę, to trzeba ja włożyć do nowego i odpalić procedurę instalacji ponownie. Ty masz prawdopodobnie bezkartowiec i niestety póki nie będzie dopisany jako aktywny do Twojej usługi nie zadziała. Przy karcie w przypadku wymiany dekodera liczy się karta, bo to ona się loguje do systemu. Jeśli nie była wymienianą, to zadziała od ręki z nowym dekoderze po instalacji która zleci dekoder na ekranie.
Pozostaje zgłoszenie na infolinię z opisem problemu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana uszkodzonego dekodera tv
Dwa rozwiązania:
Męczenie konsultanta technicznego na czacie aby z sytemu technicznego usunął stary numer seryjny dekodera
Albo
Wizyta w salonie i wymiana rónież karty VIA.
Normalka