Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wirtualna Centalka Orange - problemy już na początku konfiguracji. Jak sobie z tym poradzić?


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 2
  • 4
  • 0

Wirtualna Centalka Orange - problemy już na początku konfiguracji. Jak sobie z tym poradzić?

Witam.

Od kilku tygodni próbuję sam skonfigurować Wirtualną Centralkę Orange. Niestety Oragne nie zapewnia w tym wsparcia technicznego i podpiera się jedynie instrukcją PDF, która ma prawie 230 stron :)))) Problemy pojawiają się już na samym początku, od konfiguracji podstawowych struktur po same detale. Czy ktoś może ma podobne problemy, znalazł jakieś rozwiązanie albo złote rady? Może jakiś fachowiec?

 

 

 

_________________

*Doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.

12 ODPOW. 12

Poziom 37, Guru **
  • 8919
  • 30591
  • 394

Wirtualna Centalka Orange - problemy już na początku konfiguracji. Jak sobie z tym poradzić?

@maksmyczynski Niestety tego typu fachowców ze świecą szukać. To dość skomplikowany "organizm". Mój znajomy miał kiedyś problem i spędziliśmy razem trochę czasu na infolinii biznesowej. Udało się wszystko poustawiać, gdyż zarządzalne to jest najlepiej z poziomu operatora. 

Poza tym każda konfiguracja może być inna wedle ustawień i potrzeb, więc nie ma złotego środka na konfigurację. U nas się zaczęło od gubienia logowania, a skończyło na podłączeniu od nowa starej centrali abonenckiej Panasonic


Poziom 40, Guru *****
  • 31645
  • 31413
  • 1339

Wirtualna Centalka Orange - problemy już na początku konfiguracji. Jak sobie z tym poradzić?

Do tej usługi jest dedykowane wsparcie. Zadzwoń na dedykowany numer lub na 510600600 w dni robocze między 9 a 15.

Poziom 8, Poszukiwacz
  • 2
  • 4
  • 0

Wirtualna Centalka Orange - problemy już na początku konfiguracji. Jak sobie z tym poradzić?

to jest wsparcie przy konfiguracji centralki czy wsparcie w razie awarii?


Poziom 40, Guru *****
  • 31645
  • 31413
  • 1339

Wirtualna Centalka Orange - problemy już na początku konfiguracji. Jak sobie z tym poradzić?

Także konfiguracji.
Przecież dla klientów z segmentów SME i wyżej pełne wsparcie jest oferowane. Być może nie jesteś uprawnioną osobą do kontaktu.

Poziom 40, Guru *****
  • 31645
  • 31413
  • 1339

Wirtualna Centalka Orange - problemy już na początku konfiguracji. Jak sobie z tym poradzić?

Nie wiem czy znasz stronę? https://www.centralka.biz/

Poziom 40, Guru *****
  • 31645
  • 31413
  • 1339

Wirtualna Centalka Orange - problemy już na początku konfiguracji. Jak sobie z tym poradzić?

Ew jak masz jakieś konkretne pytania to pisz na forum.
Na start z usługą są problemy:
1) ktoś mówi że jest aktywna, a nie jest - musisz dostać sms
2) interfejs wco.orange.pl jest dosyć toporny - trzeba cierpliwości, strona działa tylko na PC poprawnie, chyba rekomendowany jest firefox, warto wyłączyć adblocka i inne takie cuda
3) warto nauczyć się terminologii używanej w tej usłudze, bo niekiedy jest mało intuicyjna

Poziom 37, Guru **
  • 8919
  • 30591
  • 394

Wirtualna Centalka Orange - problemy już na początku konfiguracji. Jak sobie z tym poradzić?

@Piotrekk85 No, się pozmieniało. Gdybyśmy wtedy mieli takie info...

Wsparcie techniczne WCO 510900900 (płatne)

Orange Polska (centralka.biz)

 


Poziom 40, Guru *****
  • 31645
  • 31413
  • 1339

Wirtualna Centalka Orange - problemy już na początku konfiguracji. Jak sobie z tym poradzić?

Tam na pewno są 900?

Poziom 37, Guru **
  • 8919
  • 30591
  • 394

Wirtualna Centalka Orange - problemy już na początku konfiguracji. Jak sobie z tym poradzić?

@Piotrekk85 We filmie którego link zamieściłem (a obejrzałem cały i w szoku jestem) tak piszą na końcu, więc przepisałem 🙂 Może uprzedzony nieco jestem, ale to była naprawdę droga przez mękę,..:)