- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wirtualna Centalka Orange - problemy już na początku konfiguracji. Jak sobie z tym poradzić?
Witam.
Od kilku tygodni próbuję sam skonfigurować Wirtualną Centralkę Orange. Niestety Oragne nie zapewnia w tym wsparcia technicznego i podpiera się jedynie instrukcją PDF, która ma prawie 230 stron :)))) Problemy pojawiają się już na samym początku, od konfiguracji podstawowych struktur po same detale. Czy ktoś może ma podobne problemy, znalazł jakieś rozwiązanie albo złote rady? Może jakiś fachowiec?
_________________
*Doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wirtualna Centalka Orange - problemy już na początku konfiguracji. Jak sobie z tym poradzić?
@maksmyczynski Niestety tego typu fachowców ze świecą szukać. To dość skomplikowany "organizm". Mój znajomy miał kiedyś problem i spędziliśmy razem trochę czasu na infolinii biznesowej. Udało się wszystko poustawiać, gdyż zarządzalne to jest najlepiej z poziomu operatora.
Poza tym każda konfiguracja może być inna wedle ustawień i potrzeb, więc nie ma złotego środka na konfigurację. U nas się zaczęło od gubienia logowania, a skończyło na podłączeniu od nowa starej centrali abonenckiej Panasonic
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wirtualna Centalka Orange - problemy już na początku konfiguracji. Jak sobie z tym poradzić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wirtualna Centalka Orange - problemy już na początku konfiguracji. Jak sobie z tym poradzić?
to jest wsparcie przy konfiguracji centralki czy wsparcie w razie awarii?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wirtualna Centalka Orange - problemy już na początku konfiguracji. Jak sobie z tym poradzić?
Przecież dla klientów z segmentów SME i wyżej pełne wsparcie jest oferowane. Być może nie jesteś uprawnioną osobą do kontaktu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wirtualna Centalka Orange - problemy już na początku konfiguracji. Jak sobie z tym poradzić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wirtualna Centalka Orange - problemy już na początku konfiguracji. Jak sobie z tym poradzić?
Na start z usługą są problemy:
1) ktoś mówi że jest aktywna, a nie jest - musisz dostać sms
2) interfejs wco.orange.pl jest dosyć toporny - trzeba cierpliwości, strona działa tylko na PC poprawnie, chyba rekomendowany jest firefox, warto wyłączyć adblocka i inne takie cuda
3) warto nauczyć się terminologii używanej w tej usłudze, bo niekiedy jest mało intuicyjna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wirtualna Centalka Orange - problemy już na początku konfiguracji. Jak sobie z tym poradzić?
@Piotrekk85 No, się pozmieniało. Gdybyśmy wtedy mieli takie info...
Wsparcie techniczne WCO 510900900 (płatne)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wirtualna Centalka Orange - problemy już na początku konfiguracji. Jak sobie z tym poradzić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wirtualna Centalka Orange - problemy już na początku konfiguracji. Jak sobie z tym poradzić?
@Piotrekk85 We filmie którego link zamieściłem (a obejrzałem cały i w szoku jestem) tak piszą na końcu, więc przepisałem 🙂 Może uprzedzony nieco jestem, ale to była naprawdę droga przez mękę,..:)
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »