- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UHD88
Citi2017 napisał(-a):...zależy mi na stabilności , ale tez na tym by nie ponosić kosztów za to czego nie mam a tak jest np usługa 4K
Przedłużałem umowę przechodząc jednocześnie na Love i równiez nie dostałem nowego dekodera.
Jednak trafiłem na dobrego konsultanta na infolinii Orange, który załatwił mi wymianę.
Kurier przywiózł mi nowy dekoder ICU 100 z 4K a stary UHD 88 sam odniosłem do salonu.
Jest to jedyny na ten czas sposób wymiany dekodera przy przejsciu na Orange Love dla dotychczasowych klientów. Próbuj dalej, może trafisz na konsultanta, który będzie potrafił załatwić Ci wymianę.
Do salonów nie ma sensu z tym chodzić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UHD88
to daj mi nr do tego konsultanta 🙂 dzwoniłem na infolinie ze 20 razy i przestali z mojego nr telefony odbierać połączenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UHD88
@Piotrekk85 Ty to wiesz, ja też, ale @Citi2017 nie bardzo wierzy, że konsultanci z którymi "negocjował" zaoferowali mu wszystko co mogli 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UHD88
Podejrzewam, że dla @Citi2017 na obecnej promocji/etapie lojalki nie ma jak wykombinować tego "upsella".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UHD88
Orange w końcu powinno to "ucywilizować" jak np. u konkurencji.