Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Samsung ICU 100 - Oprogramowanie się zawiesza


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 86
  • 263
  • 1

Samsung ICU 100 - Oprogramowanie się zawiesza


@slav72napisał(-a)

@j131 dodał filmik że zresetował i na razie działa poprawnie, potestuje i jakby coś to da znać (pisał wcześniej że miał problem z dekiem - "wieszał się").


@slav72 Po długim siedzeniu w trybie Standby, dekoder się znów zawiesił. Pokazuje 12:34, a jest godz. 13:59. Ponieważ nie mam pilota w ręce, nic z tym na razie nie zrobię.

 

tutaj mam nagranie.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29458
  • 270

Samsung ICU 100 - Oprogramowanie się zawiesza

@nzmc_06 jeżeli resety i zmiany ustawień pomagają tylko na krótki czas radziłbym kontakt z infolinią i podejrzewam że konieczna będzie wymiana dekodera gdyż wskazuje to na jakieś uszkodzenie wewnętrzne a na to raczej nic nie poradzimy na forum 🙁

Ewentualnie jak masz podpięty dekoder do modemu po wifi to można spróbować połączenia kablem ethernet. Wykonaj też odinstalowanie dekodera z modemu i ponowną instalację. 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 86
  • 263
  • 1

Samsung ICU 100 - Oprogramowanie się zawiesza


@slav72napisał(-a)

@nzmc_06 jeżeli resety i zmiany ustawień pomagają tylko na krótki czas radziłbym kontakt z infolinią i podejrzewam że konieczna będzie wymiana dekodera gdyż wskazuje to na jakieś uszkodzenie wewnętrzne a na to raczej nic nie poradzimy na forum 🙁

Ewentualnie jak masz podpięty dekoder do modemu po wifi to można spróbować połączenia kablem ethernet. Wykonaj też odinstalowanie dekodera z modemu i ponowną instalację. 


@slav72 Nie wiem, czy połączenie po kablu ma coś wspólnego z zawieszeniem oprogramowania.

 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29458
  • 270

Samsung ICU 100 - Oprogramowanie się zawiesza

@nzmc_06  są różne przypadki, pamiętaj że dekoder na bieżąco pobiera różne rzeczy z netu i zakłócenia na sieci wifi mogą mieć też wpływ na prawidłowe działanie, a warto wszystkiego spróbować zanim zadzwonisz na infolinię, podczas rozmowy z konsultantem będziesz miał możliwość przedstawienia swoich argumentów przemawiających za wymianą dekodera.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 86
  • 263
  • 1

Samsung ICU 100 - Oprogramowanie się zawiesza


@slav72napisał(-a)

@nzmc_06  są różne przypadki, pamiętaj że dekoder na bieżąco pobiera różne rzeczy z netu i zakłócenia na sieci wifi mogą mieć też wpływ na prawidłowe działanie, a warto wszystkiego spróbować zanim zadzwonisz na infolinię, podczas rozmowy z konsultantem będziesz miał możliwość przedstawienia swoich argumentów przemawiających za wymianą dekodera.


@slav72 Z telefonem zostawię to już mojemu tacie, ponieważ nie jestem klientem Orange. Zarejestrowałem konto na waszym forum, abym rozwijał wiedzę o waszej sieci oraz o waszych urządzeniach. I mam nadzieję, że nie będzie rzucał kur**** na lewo i prawo do konsultanta, bo to nieetyczne zachowanie wg. mnie. Nie jestem klientem, ponieważ nie mając pełnoletności, nie mogę podpisać umów. Takie sprostowanie 😉.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29458
  • 270

Samsung ICU 100 - Oprogramowanie się zawiesza

@nzmc_06  nie jesteś klientem ale skoro tata nerwowy to Ty możesz prowadzić rozmowę przez telefon z infolinią (przez telefon nie widać z kim się rozmawia więc nie zweryfikują Twojej pełnoletności 😉).


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 86
  • 263
  • 1

Samsung ICU 100 - Oprogramowanie się zawiesza

Wczoraj mój tata zgłosił w/w usterkę. Dzisiaj poszedł do salonu po odbiór nowego egzemplarza. W związku z tym temat można wstrzymać. Jeżeli podobna tego typu usterka się zjawi, dam wam znać 😉


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29458
  • 270

Samsung ICU 100 - Oprogramowanie się zawiesza

@nzmc_06  teraz trzeba mieć nadzieję że w końcu trafiliście na egzemplarz bez wad.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12792
  • 52635
  • 604

Samsung ICU 100 - Oprogramowanie się zawiesza

@nzmc_06Czekamy na relację, bo to, że się wieszał mogło być spowodowane zarówno wieszaniem się softu, jak i problemami na linii modem-dekoder. Sprecyzuj jak są te urządzenia połączone, w jakiej odległości stoją od siebie.