- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung ICU 100 - Oprogramowanie się zawiesza
Witam w nocnym poście. Od 25 marca podajże są problemy z oprogramowaniem. Czyli, że ono się zawiesza, niezależnie czy jest włączony, czy jest na standby. Ja mogę od razu zauważyć, jeżeli np. jest 12:43, a dekoder pokazuje 12:26, a dwukropek nie miga. Czy ktoś może w tym pomóc? Próbowaliśmy również resetów z zasilania, pomogły, ale po chwili znowu to samo. Tata zasugerował, że zadzwoni do was w celu zgłoszenia usterki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung ICU 100 - Oprogramowanie się zawiesza
@nzmc_06 a próbowaliście resetu z poziomu menu dekodera?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung ICU 100 - Oprogramowanie się zawiesza
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung ICU 100 - Oprogramowanie się zawiesza
@nzmc_06 warto spróbować na dekoderze włączcie "menu infolinii", po lewej jest "uruchom ponownie" sprawdź to, jak nie pomoże to "zresetuj ustawienia".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung ICU 100 - Oprogramowanie się zawiesza
@slav72napisał(-a)@nzmc_06 warto spróbować na dekoderze włączcie "menu infolinii", po lewej jest "uruchom ponownie" sprawdź to, jak nie pomoże to "zresetuj ustawienia".
@slav72 Spróbuję rano. Jeśli nic nie pomoże, to kontakt z wami i tyle. Oczywiście również wiem, jak obsługiwać menu infolinii. Zacząłem się z nim obcować od 2018 r. (jak miałem wtedy 11,5 lat albo 12 lat pewnie). Jako iż w tym momencie mam 14,5 lat, posługuję się tym menu bez żadnych przeszkód.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung ICU 100 - Oprogramowanie się zawiesza
@nzmc_06 tak spróbuj tych opcji, jeżeli nie pomogą to kontakt z infolinią i wymiana na nowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung ICU 100 - Oprogramowanie się zawiesza
@slav72napisał(-a)@nzmc_06 tak spróbuj tych opcji, jeżeli nie pomogą to kontakt z infolinią i wymiana na nowy.
@slav72 Oczywiście dodam w zanadrzu nagranie (skompresowane oczywiście), żebym pokazał oprócz resetu czy to pomogło czy nie. Temat na tą porę czas wstrzymać ze względu na porę nocną. Wałkowanie tematu rozpocznę z powrotem nad ranem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung ICU 100 - Oprogramowanie się zawiesza
@nzmc_06: co konkretnie na tym nagraniu budzi Twój niepokój? Wygląda wszystko normalnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung ICU 100 - Oprogramowanie się zawiesza
@j131 dodał filmik że zresetował i na razie działa poprawnie, potestuje i jakby coś to da znać (pisał wcześniej że miał problem z dekiem - "wieszał się").
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »