- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z pierwszą instalacją dekodera Premium 4K ICU 100
Daj znać czy w tym przypadku reset wykonany przez konsultanta pomógł jeżeli wyskakiwał ci taki komunikat jak na zdjęciu 2.
Jeszcze jedno nie wiem jak inni na to patrzą ale ja bym ci radził żeby dekoder i modem był kablem podpięty. Połączenie jest wtedy płynne a przez WiFi narzekania są nie wiem jak teraz to wygląda kiedyś tak było.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z pierwszą instalacją dekodera Premium 4K ICU 100
@Sebix80 Jeśli kabel jest kupiony, to w przypadku obu ścieżek połączenia (wifi i kabel) wydaje mi się, że to problem z samym dekoderem. Nie ma już nowych, więc ten jest odświeżany. Zgłoś to na infolinii i jak nic nie poradzą, a warto żeby zerknęli czy jest dopisany prawidłowo do Twojej usługi (bo i tak może być, że ktoś popełnił błąd i w bazie źle wpisał numer, czy wręcz usługa IPTV się nie odpaliła)
Błąd według Dekoder Samsung ICU 100 | Orange Polska wskazuje na brak połączenia z platformą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z pierwszą instalacją dekodera Premium 4K ICU 100
@agat13 W opisie tego błędu który jest pod tym linkiem co podałeś może na to wskazywać ale jest podane jako rozwiązanie też "Zmień tryb połączenia z IPv6 na IPv4 lub odwrotnie" Czyli to co ja podałem we wcześniejszym poście. Więc reset jaki dokona konsultant powinien mimo wszystko wszystkie błędy wyeliminować nawet to konkretne.
Jeżeli nic to nie da to wtedy konsultant sprawdzi czy usługa jest prawidłowo przypisana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z pierwszą instalacją dekodera Premium 4K ICU 100
@Luki555 To zależy od usługi. W przypadku FTTH na przykład IP nie powinien mieć żadnego znaczenia, gdyż pasmo dla IPTV jest dodatkowo dodane prócz pasma dla netu.
Według mnie, to błąd na platformie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z pierwszą instalacją dekodera Premium 4K ICU 100
@agat13Zobaczymy co napisze @Sebix80 co pomogło. Ja miałem identyczną sytuację tylko u mnie nie wyświetlało tego komunikatu jak na zdjęciu 2 może dekoder nie zdążył wyświetlić bo od razu nie czekając kontaktowałem się z konsultantem jakbym poczekał dłużej to może i u mnie by się pojawił ten komunikat. Pomógł reset dokonany przez konsultanta i zmiana jaka nastąpiła przy ipv4 i ipv6 a mam FTTH przynajmniej mi tak wyświetla w informacjach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z pierwszą instalacją dekodera Premium 4K ICU 100
@Luki555 właśnie screen nr 2 mówi o braku autoryzacji na platformie (co może być spowodowane błędem opisu usługi w systemie)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z pierwszą instalacją dekodera Premium 4K ICU 100
Witam
Problem rozwiązany, pomógł reset dekodera do ustawień fabrycznych ze strony konsultanta oraz reset modemu.
Tv działa jak należy.
Dziekuję za podpowiedzi 😀👏
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z pierwszą instalacją dekodera Premium 4K ICU 100
@Sebix80 dekoder mógł mieć jakieś szczątki oprogramowania i ustawień z poprzedniej usługi dlatego nie zgłaszał się do autoryzacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z pierwszą instalacją dekodera Premium 4K ICU 100
Najważniejsze że działa miałem podobnie i dlatego odrazu pisałem o resecie przez konsultanta a nie szukanie problemu gdzie indziej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z pierwszą instalacją dekodera Premium 4K ICU 100
@Luki555 słusznie. Dlaczego więc czasem zalecam inne działania niż te na skróty od razu na infolinię? Nie zawsze konsultant jest lekiem na całe zło i jeśli sprawdzimy swoje podwórko, będziemy pewni że infolinia to jedyny ratunek. Nie chodzi o to kto ma rację, ale o weryfikację gdzie mógł powstać błąd i wiedzę o tym dla przyszłych pytających.
Już niejednokrotnie padał zarzut, że reset do fabryki to nie cudowne lekarstwo na wszystko i dlatego czasem drążymy temat....