- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z drugim dekoderem Sagem UHD86PL
mam tylko pakiet love standard. a jeśli chciałbym na dwa dekodery to jest dodatkowa opłata? ile wynosi i czy musza wymieniac dekodery?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@adboy Być może korzystałeś z pilota multiroom tak jak pisał @Piotrekk85. W chwili obecnej pilot już dawno się zakończył i pozostaje opcja komercyjna. Jeśli oczywiście to jest powód. Długie nie podłączenie dekodera nie powinno mieć wpływu na działanie, jeśli oczywiście dekoder i karta jest w ewidencji(załączone zdjęcie może temu przeczyć). W takim przypadku pobiera aktualizację kilka razy + parę resetów. Skoro zgłosiłeś temat to poczekaj na rozwiązanie, ewentualnie skontaktuj się ponownie np. na czacie.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z drugim dekoderem Sagem UHD86PL
Poczekaj na zgłoszenie jak sugeruje @sebaswiderski. Pilot multiroom był robiony nieco niestandardowo i trzeba pewnie przejrzeć "archiwum" by dogrzebać się co i jak.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z drugim dekoderem Sagem UHD86PL
@adboy Oczywiście Multiroom jest płatny i koniecznie wyjaśnij status dekoderów bo drugi na 100% jest nieaktywny. Konsultant na czacie/ infolinii powinien widzieć to w systemie. Porównaj MAC adresy dekoderów z systemem..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z drugim dekoderem Sagem UHD86PL
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z drugim dekoderem Sagem UHD86PL
Nie potrzeba do tego żadnych szerszych uprawnień.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »