Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

ICU 100 przerwy w sygnale


Poziom 20, Pasjonat
  • 74
  • 80
  • 2

ICU 100 przerwy w sygnale

Witam, dekoder świeżo po wymianie z powodu różowego ekranu. Wszystkie połączenia na oryginalnych kabelkach.    ECO wyłączone. W Funboxie podłączony pod 3 port. Test diagnostyki nie znajduje problemów. Inne urządzenia pracują w tym czasie bezproblemowo ( bez przerw, bez zawieszania po kablu jak i po wifi ). Natomiast ICU100 regularnie ma przerwę w sygnale - czasami objawia się to tylko wyłączeniem dźwięku, czasami natomiast około 1-2 sekundowym czarnym obrazem i brakiem dźwięku. Następna wymiana dekodera?

5 ODPOW. 5

Poziom 37, Guru **
  • 11026
  • 19681
  • 398

ICU 100 przerwy w sygnale

@Wiktoria17 może być taka konieczność.

Sprawdź jeszcze na innym porcie oraz sprawdź aktualizację oprogramowania dekodera.


Poziom 20, Pasjonat
  • 74
  • 80
  • 2

ICU 100 przerwy w sygnale

Cześć ketrasa, dzięki za odpowiedz, niestety wszystko aktualne, porty już były przepinane. Trochę szkoda mi go znowu wymieniać bo trafiła się perełka z wyjściem do SATki.


Poziom 37, Guru **
  • 11026
  • 19681
  • 398

ICU 100 przerwy w sygnale

@Wiktoria17 te wyjście do satki i tak jest nieaktywne (oprogramowanie w dekoderze nie jest przystosowane) w tych dekoderach. Są one przeznaczone tylko do IPTV. 

Jak na poprzednim dekoderze nie było zrywania sygnału, a na tym występuje, to raczej dekoder do wymiany.

 


Poziom 36, Guru *
  • 5002
  • 10954
  • 188

ICU 100 przerwy w sygnale

@Wiktoria17 W ICU100 możesz mieć tylko gniazdo do SAT-ki bez odbiornika...

Rozumiem, że jest to usługa IPTV. Z jaką Neostradą (opcja prędkości) i modemem?

Doradzę od razu wymianę kabla Ethernet na inny 5kategorii, koniecznie z fabrycznie  zarobionymi końcówkami. Druga rzecz to Wymiana portu HDMI w TV i później wymiana kabla HDMI na inny. Tak testowo. Czy wymieniany był także zasilacz od dekodera??

Na działanie innych urządzeń nie patrz, bo TV działa strumieniowo i nie ma możliwości naprawiania tych błędów, które przeszkadzają w transmisji, a one właśnie objawiają się pikselizowaniem (takie kwadraciki zamrożone) i całkowitą utratą pakietów (czarne ekrany)

Czy masz dołączony dysk zewnętrzny do nagrywania programów?


Poziom 36, Guru *
  • 6486
  • 12025
  • 201

ICU 100 przerwy w sygnale

@Wiktoria17  na innym TV sprawdza dekoder, bo chyba to TV ma usterkę, lub oddaj TV do serwisu.