- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ICU 100 przerwy w sygnale
Witam, dekoder świeżo po wymianie z powodu różowego ekranu. Wszystkie połączenia na oryginalnych kabelkach. ECO wyłączone. W Funboxie podłączony pod 3 port. Test diagnostyki nie znajduje problemów. Inne urządzenia pracują w tym czasie bezproblemowo ( bez przerw, bez zawieszania po kablu jak i po wifi ). Natomiast ICU100 regularnie ma przerwę w sygnale - czasami objawia się to tylko wyłączeniem dźwięku, czasami natomiast około 1-2 sekundowym czarnym obrazem i brakiem dźwięku. Następna wymiana dekodera?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ICU 100 przerwy w sygnale
@Wiktoria17 może być taka konieczność.
Sprawdź jeszcze na innym porcie oraz sprawdź aktualizację oprogramowania dekodera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ICU 100 przerwy w sygnale
Cześć ketrasa, dzięki za odpowiedz, niestety wszystko aktualne, porty już były przepinane. Trochę szkoda mi go znowu wymieniać bo trafiła się perełka z wyjściem do SATki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ICU 100 przerwy w sygnale
@Wiktoria17 te wyjście do satki i tak jest nieaktywne (oprogramowanie w dekoderze nie jest przystosowane) w tych dekoderach. Są one przeznaczone tylko do IPTV.
Jak na poprzednim dekoderze nie było zrywania sygnału, a na tym występuje, to raczej dekoder do wymiany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ICU 100 przerwy w sygnale
@Wiktoria17 W ICU100 możesz mieć tylko gniazdo do SAT-ki bez odbiornika...
Rozumiem, że jest to usługa IPTV. Z jaką Neostradą (opcja prędkości) i modemem?
Doradzę od razu wymianę kabla Ethernet na inny 5kategorii, koniecznie z fabrycznie zarobionymi końcówkami. Druga rzecz to Wymiana portu HDMI w TV i później wymiana kabla HDMI na inny. Tak testowo. Czy wymieniany był także zasilacz od dekodera??
Na działanie innych urządzeń nie patrz, bo TV działa strumieniowo i nie ma możliwości naprawiania tych błędów, które przeszkadzają w transmisji, a one właśnie objawiają się pikselizowaniem (takie kwadraciki zamrożone) i całkowitą utratą pakietów (czarne ekrany)
Czy masz dołączony dysk zewnętrzny do nagrywania programów?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ICU 100 przerwy w sygnale
@Wiktoria17 na innym TV sprawdza dekoder, bo chyba to TV ma usterkę, lub oddaj TV do serwisu.