- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Witam, niestety uszkodziła mi się kamera zakupiona w Orange, mam fakturę, brak karty gwarancyjnej, do jakiego serwisu należy ją wysłać na gwarancję?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kamera GoPro Hero 7 - gwarancja
@Sebxd jeżeli w salonie oddajesz do naprawy, to powinien wystarczyć dowód zakupu. Jeżeli nie masz również dowodu zakupu, to zadzwoń na infolinię: 510 100 100 lub napisz na czacie prośbę o przesłanie dowodu zakupu. Niedawno miałem podobną sytuację, zostało mi samo urządzenie, zadzwoniłem i po kilku dniach dostałem kopię faktury zakupu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kamera GoPro Hero 7 - gwarancja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kamera GoPro Hero 7 - gwarancja
Problem w tym że w Salonie nie mają informacji do jakiego serwisu należy wysłać kamerę, a pewnie byłoby to napisane w karcie gwarancyjnej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kamera GoPro Hero 7 - gwarancja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kamera GoPro Hero 7 - gwarancja
@Sebxd tu już dużo @Piotrekk85 podpowiedział. Zbierz wszystkie informacje i dokumenty i jak nie chcesz sam dostarczyć kamerki do serwisu, to salon powinien w tym pomóc. Tylko pamiętaj, że przez salon kilka dni dłużej trwa.