Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Samsung ICU100 problem

Highlighted

Poziom 4, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Samsung ICU100 problem

Witam,

 

Mruga mi zielona dioda Sieć za każdym razem po wciśnięciu power na pilocie czy dekoderze i urządzenie się nie załącza. Czy da się coś z tym zrobić czy tylko wymiana?

5 ODPOW. 5
Highlighted

Poziom 29, Specjalista
  • 5835
  • 8838
  • 67

Samsung ICU100 problem

@damiankro12345    Witam, To usterka dekodera należy zgłosić na czacie lub pod nr 510100100 o wymianę dekodera na nowy. W linku masz kontakt do czata https://www.orange.pl/view/kontakt?footerlink=true
Jeśli próbowałaś również z prądu wyłączać na 5 minut i nic nie daje to na 100% usterka dekodera.

Highlighted

Poziom 28, Specjalista
  • 1971
  • 3222
  • 53

Samsung ICU100 problem

A jak po wyłączeniu twardym? Wyłącznikiem...wł/ wył ?

 Pojawia się logo na tv?

 

Highlighted

Poziom 29, Specjalista
  • 5835
  • 8838
  • 67

Samsung ICU100 problem

@agat13  tak wygląda instalacja dekoderów Orange czy tak się dzieje ? 


Tak po wyłączeniu całkiem z prądu na 1 minute, Tak jak dekoder włączysz, włącza się logo i powinno po kilku minutach 1 lub 2 włączyć się do instalacji, jeśli nie jest zainstalowany a jak jest zainstalowany to Logo tez wskakuje ładuje się i po chwili powinien działać  A jak nadal nie włącza, się znaczy, że jest do wymiany.

Highlighted

Poziom 28, Specjalista
  • 1971
  • 3222
  • 53

Samsung ICU100 problem

@Citi2017 Jak wyskoczy logo to już można próbować wejść do menu dekodera (guziki na pilocie niebieski-zółty - niebieski) i przywrócić ustawienia fabryczne

Highlighted

Poziom 29, Specjalista
  • 5835
  • 8838
  • 67

Samsung ICU100 problem

No można spróbuj, przywrócić ustawienia fabryczne jak się da @agat13 słuszna uwaga dzięki o uzupełnienie, ale myślę, że to wadę ma soft.  🙂