- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung ICU100 problem
Witam,
Mruga mi zielona dioda Sieć za każdym razem po wciśnięciu power na pilocie czy dekoderze i urządzenie się nie załącza. Czy da się coś z tym zrobić czy tylko wymiana?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung ICU100 problem
@damiankro12345 Witam, To usterka dekodera należy zgłosić na czacie lub pod nr 510100100 o wymianę dekodera na nowy. W linku masz kontakt do czata https://www.orange.pl/view/kontakt?footerlink=true
Jeśli próbowałaś również z prądu wyłączać na 5 minut i nic nie daje to na 100% usterka dekodera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung ICU100 problem
A jak po wyłączeniu twardym? Wyłącznikiem...wł/ wył ?
Pojawia się logo na tv?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung ICU100 problem
@agat13 tak wygląda instalacja dekoderów Orange czy tak się dzieje ?
Tak po wyłączeniu całkiem z prądu na 1 minute, Tak jak dekoder włączysz, włącza się logo i powinno po kilku minutach 1 lub 2 włączyć się do instalacji, jeśli nie jest zainstalowany a jak jest zainstalowany to Logo tez wskakuje ładuje się i po chwili powinien działać A jak nadal nie włącza, się znaczy, że jest do wymiany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung ICU100 problem
@Citi2017 Jak wyskoczy logo to już można próbować wejść do menu dekodera (guziki na pilocie niebieski-zółty - niebieski) i przywrócić ustawienia fabryczne
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung ICU100 problem
No można spróbuj, przywrócić ustawienia fabryczne jak się da @agat13 słuszna uwaga dzięki o uzupełnienie, ale myślę, że to wadę ma soft. 🙂