Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jaki wybrać dekoder do nagrywania programów i jaki dysk do niego dobrać?

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 8
  • 0

Jaki wybrać dekoder do nagrywania programów i jaki dysk do niego dobrać?

Witam. Jestem tu nowa, do tego nie znam się.

Szukam dekodera który pozwoli mi nagrywać każdy kanał i przewijać nagrania do przodu i do tyłu.

Chciałabym jednocześnie móc nagrywać 2-3 kanały, a oglądać jeszcze inny. Zależy mi na nagrywaniu i przewijaniu reklam, nie mam potrzeby trzymania długo nagrań na dysku. Dlatego zaczęłam interesować się tym dekoderem.

Przeczytałam tę dyskusję, i wiem już że muszę kupić twardy dysk (jaki). Tylko u mnie będzie to chodzić po wi-fi. Modem od Internetu będzie w przedpokoju, a telewizor w pokoju. Będzie śmigać, czy to głupi pomysł?

Mamy teraz 14.09.2023, a dyskusja jest sprzed dwóch lat i dekoder też trochę starawy.

 

 

 

____________________

*Post wydzielony z tematu "Cofanie, nagrywanie itp w Orange" - moderator Wojciech.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5961
  • 24248
  • 204

Jaki wybrać dekoder do nagrywania programów i jaki dysk do niego dobrać?


@Annaaanapisał(-a)

Witam. Jestem tu nowa, do tego nie znam się.


Witaj.

 


Szukam dekodera który pozwoli mi nagrywać każdy kanał i przewijać nagrania do przodu i do tyłu.

Chciałabym jednocześnie móc nagrywać 2-3 kanały, a oglądać jeszcze inny. Zależy mi na nagrywaniu i przewijaniu reklam, nie mam potrzeby trzymania długo nagrań na dysku.