- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry. Czy jest możliwość zmiany ustawień dźwięku w aplikacji Netflix na urządzeniu Samsung ICU 100 aby domyślnie był to dzwięk "Polski" a nie "Polski 5.1"?.
Przy kolejnym odcinku serialu muszę dokonywać zmian, ponieważ przy domyślnej opcji dźwięku 5.1 nie ma głosu.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem udało mi się rozwiązać w inny sposób.
Ustawienia/Dźwięk/Kino domowe/Automatycznie (wcześniej domyślnie wybrana była opcja "bezpośrednio")
Pojawił się dźwięk przy automatycznie wybranej opcji 'dzwięk 5.1" w apce Netflixa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ICU 100 problem z dźwiękiem z Netflixa
@przemo5040 Witam trzeba samemu zmieniać w aplikacji lub wybierać język nie raz jest już wybrany nie raz trzeba samemu wybrać tu nic nie zrobisz .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ICU 100 problem z dźwiękiem z Netflixa
@przemo5040 @Citi2017 zróbcie zgłoszenie na infolinii i/lub pomysł w sprawie zapamiętywania ustawień NetFlix-a na dekoderach ICU-100
Mogły by być zapamiętywane w aplikacji ustawienia dźwięku jak i/lub rozdzielczości.
Na pomysł zagłosuję
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ICU 100 problem z dźwiękiem z Netflixa
@ketrasaArtur Netflix raczej celowo tak ustawił aplikacje .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ICU 100 problem z dźwiękiem z Netflixa
Tylko nie każdemu jest potrzebny dźwięk 5.1 jak korzysta ze standardowego głośnika w telewizorze. Dla kin domowych to ma w tedy sens.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ICU 100 problem z dźwiękiem z Netflixa
Dokładnie, a nawet tak jak w moim przypadku przy ustawieniu 5.1 jest całkowity zanik dźwięku. Irytująca jest przy każdym odcinku zmiana tego ustawienia. Dodam że w aplikacji Netflixa na konsoli Xbox problem ten nie występuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ICU 100 problem z dźwiękiem z Netflixa
@przemo5040 tak jak kolega Artur mówił możesz na czacie Netflix porozmawiać o korektę w aplikacji .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ICU 100 problem z dźwiękiem z Netflixa
Kontaktowałem się z Netflixem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ICU 100 problem z dźwiękiem z Netflixa
Sugeruje kontakt z dostawcą urządzenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ICU 100 problem z dźwiękiem z Netflixa
@przemo5040 sprawdziłeś zalecenia, jakie otrzymałeś? Daj znać jak się udało z ustawieniami.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »