- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój partner używa sprzętu, który wzięłam na raty. Jest to smartwatch Garmin fenix. Sprzęt ten bardzo długo i źle wylicza średnie tempo odcinka, przez co nie można dokonać odpowiednich pomiarów. W związku z tym mam pytanie, czy do serwisu muszę ja to odesłać, czy może partner i czy to ma być serwis Garmina czy Orange? Z góry dziękuję
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@alexhamiMożesz dostarczyć sprzet bezpośrednio do serwisu danego producenta. Wtedy naprawa będzie wykonana szybciej, a przy płatnej naprawie unikniesz dodatkowych kosztów, związanych z transportem. Możesz też złożyć reklamację w salonie, w którym kupiłaś sprzet. Wówczas czas naprawy wydłuży się o czas przesłania sprzetu z salonu do Autoryzowanego Centrum Serwisowego, a w przypadku, jeśli naprawa okaże się płatna, konieczne będzie pokrycie dodatkowych kosztów przesyłania z salonu do serwisu i z powrotem.
Najlepiej jak bedzie to robila osoba na ktora jest zakupiony sprzet.
Ogolne info o gwarancji
https://www.orange.pl/portal/map/map/faq_category?substart=1&faq=3644665&cat=3644209&cat2=3644551
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Garmin fenix
@alexhami Witaj jeśli kupowałaś z Orange smartwatch i masz fakturę i kartę gwarancyjną możesz w salonie dać na gwarancję ale polecam dopytać się szczegółów w poniedziałek na BOK czat z konsultantem .Możesz ty to zrobić lub np. bart ale musi być osoba pełnoletnia .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@alexhamiMożesz dostarczyć sprzet bezpośrednio do serwisu danego producenta. Wtedy naprawa będzie wykonana szybciej, a przy płatnej naprawie unikniesz dodatkowych kosztów, związanych z transportem. Możesz też złożyć reklamację w salonie, w którym kupiłaś sprzet. Wówczas czas naprawy wydłuży się o czas przesłania sprzetu z salonu do Autoryzowanego Centrum Serwisowego, a w przypadku, jeśli naprawa okaże się płatna, konieczne będzie pokrycie dodatkowych kosztów przesyłania z salonu do serwisu i z powrotem.
Najlepiej jak bedzie to robila osoba na ktora jest zakupiony sprzet.
Ogolne info o gwarancji
https://www.orange.pl/portal/map/map/faq_category?substart=1&faq=3644665&cat=3644209&cat2=3644551
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś